چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

صدور قطعنامه آژانس علیه ایران انحراف نگاه جامعه جهانی از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است

نماینده مردم زاهدان در مجلس در واکنش قطعنامه آژانس انرژی اتمی علیه کشورمان با بیان اینکه صدور این قطعنامه به دلیل انحراف نگاه جامعه جهانی از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است، تاکید کرد: ایران در پیشبرد سیاست های خود با هیچ طرفی تعارف ندارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 111252
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۰

کرونا :

صدور قطعنامه آژانس علیه ایران انحراف نگاه جامعه جهانی از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است

فداحسین مالکی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛ در واکنش قطعنامه آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه کشورمان گفت: ترفند غربی ها برای ما مشخص شده و کشورمان نیز آشنایی کامل به این ترفندها دارد بنابراین جمهوری اسلامی بر اساس برنامه و قواعد پیش می رود و هیچ قطعنامه ای نمی تواند ایران را از حرکت کردن به سمت جلو منحرف یا متوقف کند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بی صداقتی غربی ها به نقطه اوج رسیده است و بیش از گذشته دیوار اعتماد میان کشورمان و غربی ها فروریخته و اثری از آن وجود ندارد و بانی اصلی این بی اعتمادی کشورهای غربی می باشند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در غزه از هیچ جنایتی دست نمی کشد و هر روز به جنایات خود علیه بشریت ادامه می دهد بنابراین غربی ها در تلاش اند که نگاه جامعه جهانی را از مناطق اشغالی به سمت ایران منحرف کنند و مهرتایید به جنایات رژیم صهیونیستی بزنند که صدور قطعنامه آژانس علیه کشورمان نیز  در این راستا قرار دارد.

مالکی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در پیشبرد سیاست های خود با هیچ طرفی تعارف ندارد و از آرمان های خود کوتاه نمی آید، بنابراین سیاست ها ما حفظ خواهد شد چراکه در مرحله حساسی در کشور قرار داریم و باید مراقبت کرد تا دولت جدید مستقر شود تا براساس سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری همچون گذشته پاسخی جدی و محکم به زیاده خواهی ها بدهیم./

پایان پیام

بن بستی برای حل مشکلات کشور وجود ندارد
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi