پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

بن بستی برای حل مشکلات کشور وجود ندارد

نماینده مردم فردوس و سرایان و طبس و بشرویه در مجلس گفت: خون شهدا همیشه جوشش و برکت برای انقلاب و نظام و مردم داشته است و امیدواریم این روزها که روز مقاومت است از شهدا درس بگیریم که ما بن‌بست نداریم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94024
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

کرونا :

بن بستی برای حل مشکلات کشور وجود ندارد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، مجید نصیرایی در سومین کنگره سرداران و ۱۵۴ شهید بشرویه  اظهار کرد: خون شهدا همیشه جوشش و برکت برای انقلاب و نظام و مردم داشته است و امیدواریم این روزها که روز مقاومت است از شهدا درس بگیریم که ما بن‌بست نداریم.

وی به مشکلات گرفتاری‌ها در سطح کشور اشاره کرد و افزود: این مشکلات نتیجه بی‌تدبیری و ندانم‌کاری‌ها و گرایشاتی است که در این سال‌ها به ظرفیت‌های داخلی و توانمندی جوانان و فرمایشات امام جامعه بی‌توجهی شده است.

حجت الاسلام نصیرایی گفت: در سال‌ها گذشته بی‌توجهی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب شد و امروز گرفتاری‌هایی که مردم در مسکن، اقتصاد و گرفتاری‌های مختلفی را که داریم، محصول این بی‌توجهی‌ها است.

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: الحمدالله اکنون راه و رسم شهدا در مجلس و دولت حاکم شده است و جان خواهیم داد اما اجازه نمی‌دهیم فرمایش رهبر معظم انقلاب بر زمین بماند.

وی عنوان داشت: توجه ویژه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دولت و مجلس وجود دارد که برکات آن را در جامعه مشاهده می‌کنیم البته مشکلات و ضعف‌هایی در جامعه وجود دارد اما به برکت خون شهدا و حرکت جهادی و شبانه‌روزی‌ها این مشکلات و گرفتاری‌های حل خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: مردم شهرستان بشرویه همیشه اثبات کرده‌اند که در خط مقدم دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب استوار ایستاده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi