چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

قانون جهش تولید دانش‌بنیان موجب جلوگیری از خام‌فروشی و افزایش ارزش افزوده‌‎ می‌شود

نماینده مردم کرج در مجلس با بیان اینکه قانون جهش تولید دانش‌بنیان موجب جلوگیری از خام فروشی و افزایش ارزش افزوده‌ کشور می‌شود، گفت: ما در مجلس یازدهم قوانین خوبی در حوزه‌های مختلفی که با مشکلات مردم ارتباطات دارد، تصویب کردیم بنابراین به توسعه قانون مگر به ضرورت نیاز نداریم و باید اجرای این قوانین را پیگیری و بر حسن اجرای آن‌ها نظارت کنیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 111100
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۴

کرونا :

قانون جهش تولید دانش‌بنیان موجب جلوگیری از خام‌فروشی و افزایش ارزش افزوده‌‎ می‌شود

علیرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت درباره اولویت‌های اقتصادی مجلس دوازدهم، گفت: ما در مجلس یازدهم قوانین خوبی در حوزه‌های مختلفی که با مشکلات مردم ارتباطات دارد، تصویب کردیم بنابراین به توسعه قانون مگر به ضرورت نیاز نداریم و باید اجرای این قوانین را پیگیری و بر حسن اجرای آن‌ها نظارت کنیم زیرا اگر این قوانین به خوبی اجرا شود بسیاری از مشکلات رفع می‌شود.

نماینده مردم کرج، اشتهاد و فردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینکه فقط به دنبال قانونگذاری باشیم و تلاشی برای نظارت بر اجرای درست قوانین نداشته باشیم، به صلاح نیست بنابراین تمرکز ما باید بر نظارت بر اجرای قوانین باشد البته در صورتی که نیازی به تصویب قانون نیز وجود دارد می‌توان آن موضوع را در دستورکار قرار داد.

وی اضافه کرد: یکی از قوانین که باید به درستی اجرایی شود، قانون پایانه‌های فروشگاهی است که باید با پیگیری به درستی اجرایی شود از سوی دیگر از آنجاکه یکی از مشلات مردم تامین مسکن است باید اجرای قوانین مصوب مجلس در این حوزه در اولویت قرار گیرد.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم با بیان اینکه قانون جهش تولید دانش‌بنیان که یکی از ابزارهای ما برای جلوگیری از خام فروشی و افزایش ارزش افزوده‌‎ای که عایده کشور می‌شود است نیز باید به دقت اجرایی شود، تصریح کرد: علاوه بر تقویت تولید داخلی خودرو باید کمبود خودرو از طریق واردات جبران شود.

عباسی کسری بودجه را یکی دیگر از مشکلات دانست که موجب رشد نرخ تورم می‌شود و بیان کرد: در صورتیکه کسری بودجه جبران شود مردم شاهد بسیاری از مشکلات اقتصادی نخواهند بود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi