چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

قطعنامه شورای حکام سیاسی است/عملکرد ایران هیچ اشکال فنی ندارد

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه تصویب قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام تحت فشار آمریکا و رژیم صهیونیستی با هدف تاثیرگذاری بر انتخابات ایران صادر شده، گفت: شورای حکام بداند اگر تصور می‌کند با این شعبده‌بازی‌ها می‌تواند بر انتخابات داخل کشور تاثیرگذار باشد یا امتیاز اضافه‌ای از ما بگیرند، تصور اشتباهی کرده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 111075
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۳

کرونا :

قطعنامه شورای حکام سیاسی است/عملکرد ایران هیچ اشکال فنی ندارد

علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت درباره تصویب قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام، گفت: این قطعنامه سیاسی بوده و تحت فشار آمریکا و اسرائیل با هدف تاثیرگذاری بر انتخابات ایران صادر شده است زیرا هیچ اشکال فنی در عملکرد ایران وجود ندارد، شورای حکام نشان داد که استقلال رای ندارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: توصیه ما به شورای حکام این است که از مسیری که دیگران برای این شورا طراحی کردند، خارج شود و اعتمادی که به این شورا زیر سوال رفته را بیش از این مخدوش نکند.

وی اضافه کرد: آنها در حوزه انتخابات داخلی نیز به دنبال فشار از بیرون فشار مانند سال ۹۲ هستند؛ در سال ۹۲ کسانی با این ترفند روی کار آمدند که امتیازات رایگانی به اسم برجام به طرف غربی اعطا و هزینه‌های سنگینی به کشور تحمیل کردند، در واقع این قطعنامه را مانند یک نوع دوپینگ برای طیف غرب‌زده و غربگرا داخل کشور می‌دانند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: شورای حکام بداند اگر تصور می‌کند با این شعبده‌بازی‌ها می‌تواند بر انتخابات داخل کشور تاثیرگذار باشد یا امتیاز اضافه‌ای از ما بگیرند، تصور اشتباهی کرده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi