شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

استقلال و عزت امروز را مدیون نگاه امام راحل هستیم

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امام راحل با اراده قوی به جوانان میدان داد، گفت: سازندگی ایجاد شده در کشور ناشی از باور «ما می‌توانیم» است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 111049
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۰

کرونا :

استقلال و عزت امروز را مدیون نگاه امام راحل هستیم

محمدرضا احمدی سنگر در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ضمن تسلیت فرا رسیدن سالگرد ارتحال جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امام راحل با نگاه خدایی که در وجودش بود و نیّت خدمت به مردم و استقلال توانست انقلاب را به ثمر برساند.

وی با بیان اینکه وقتی امام خمینی (ره) دید مستکبران شرق و غرب چنگال خود را بر کشور فرود آورده و سرمایه‌های ما را به تاراج می‌برند قیام کرد، افزود: امام خمینی (ره) معتقد بود مردم خودشان باید برای سرنوشت‌شان تصمیم بگیرند نه آمریکای شیطان‌صفت.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال استقلال کشور بود تا دست جنایت‌کاران و دژخیمانی که به منابع انسانی و ثروت کشور تعدی می‌کنند کوتاه شود و امام توانست با همین منطق دست آمریکا و سایر کشورهای اروپایی و غربی را از ایران کوتاه کند.

احمدی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف پس از پیروزی انقلاب، بیان کرد: قبل از انقلاب اجازه نمی‌دادند مغز جوانان و متفکران ایرانی رشد و توسعه پیدا کند و جلوی استعداد جوانان را می‌گرفتند؛ لذا امام توانست استقلال را برای ما به ارمغان آورد.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن برای جلوگیری از پیشرفت انقلاب دست به اقداماتی نظیر ترور دانشمندان و علما زد، افزود: آنها بیش از ۱۷ هزار ترور در داخل کشور انجام دادند تا جمهوری اسلامی قدرت نداشته باشد؛ اما جمهوری اسلامی با توکل به خدا و رهبری امام خمینی (ره) به مسیر خود ادامه می‌دهد.

دستور آغاز پروژه انتقال آب به بخش‌های جنوبی فارس بالاخره صادر شد
دنبال کنید

احمدی با اشاره به خاطره‌ای از شهید امیرعبدالهیان، گفت: ایشان نقل می‌کردند که یکی از دولت‌مردان کشورهای اروپایی گفته است هر تصمیمی که می‌خواهیم بگیریم باید نظر ایران را هم حتماً لحاظ کنیم و این نشانه قدرت جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه نگاه امام خمینی (ره) به درون بود و اقتصاد درون محور و اتکا به توان داخلی را باور داشت، افزود: امام خمینی (ره) معتقد بود که می‌توانیم روی پای خود بمانیم و باید برای رفع نیازمندی‌های‌مان به توان جوانان مؤمن و مستعد ایرانی باور پیدا کنیم.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قبل از انقلاب، ایران چیزی تولید نمی‌کرد اما اکنون موشک‌های قاره‌پیما داریم، خاطرنشان کرد: استقلال و عزت امروز را مدیون نگاه امام هستیم.

احمدی با اشاره به اینکه امام با اراده قوی به جوانان میدان داد، بیان کرد: سازندگی ایجاد شده در کشور ناشی از باور «ما می‌توانیم» است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi