چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

استقلال و عزت امروز را مدیون نگاه امام راحل هستیم

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امام راحل با اراده قوی به جوانان میدان داد، گفت: سازندگی ایجاد شده در کشور ناشی از باور «ما می‌توانیم» است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 111049
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۰

کرونا :

استقلال و عزت امروز را مدیون نگاه امام راحل هستیم

محمدرضا احمدی سنگر در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ضمن تسلیت فرا رسیدن سالگرد ارتحال جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امام راحل با نگاه خدایی که در وجودش بود و نیّت خدمت به مردم و استقلال توانست انقلاب را به ثمر برساند.

وی با بیان اینکه وقتی امام خمینی (ره) دید مستکبران شرق و غرب چنگال خود را بر کشور فرود آورده و سرمایه‌های ما را به تاراج می‌برند قیام کرد، افزود: امام خمینی (ره) معتقد بود مردم خودشان باید برای سرنوشت‌شان تصمیم بگیرند نه آمریکای شیطان‌صفت.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال استقلال کشور بود تا دست جنایت‌کاران و دژخیمانی که به منابع انسانی و ثروت کشور تعدی می‌کنند کوتاه شود و امام توانست با همین منطق دست آمریکا و سایر کشورهای اروپایی و غربی را از ایران کوتاه کند.

احمدی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف پس از پیروزی انقلاب، بیان کرد: قبل از انقلاب اجازه نمی‌دادند مغز جوانان و متفکران ایرانی رشد و توسعه پیدا کند و جلوی استعداد جوانان را می‌گرفتند؛ لذا امام توانست استقلال را برای ما به ارمغان آورد.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن برای جلوگیری از پیشرفت انقلاب دست به اقداماتی نظیر ترور دانشمندان و علما زد، افزود: آنها بیش از ۱۷ هزار ترور در داخل کشور انجام دادند تا جمهوری اسلامی قدرت نداشته باشد؛ اما جمهوری اسلامی با توکل به خدا و رهبری امام خمینی (ره) به مسیر خود ادامه می‌دهد.

مشکلات «سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران» در جریان بازدید میدانی بررسی شد
دنبال کنید

احمدی با اشاره به خاطره‌ای از شهید امیرعبدالهیان، گفت: ایشان نقل می‌کردند که یکی از دولت‌مردان کشورهای اروپایی گفته است هر تصمیمی که می‌خواهیم بگیریم باید نظر ایران را هم حتماً لحاظ کنیم و این نشانه قدرت جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه نگاه امام خمینی (ره) به درون بود و اقتصاد درون محور و اتکا به توان داخلی را باور داشت، افزود: امام خمینی (ره) معتقد بود که می‌توانیم روی پای خود بمانیم و باید برای رفع نیازمندی‌های‌مان به توان جوانان مؤمن و مستعد ایرانی باور پیدا کنیم.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قبل از انقلاب، ایران چیزی تولید نمی‌کرد اما اکنون موشک‌های قاره‌پیما داریم، خاطرنشان کرد: استقلال و عزت امروز را مدیون نگاه امام هستیم.

احمدی با اشاره به اینکه امام با اراده قوی به جوانان میدان داد، بیان کرد: سازندگی ایجاد شده در کشور ناشی از باور «ما می‌توانیم» است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi