چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

اعتبار لازم برای پرداخت باقیمانده پاداش پایان خدمت 66 هزار معلم بازنشسته تخصیص یافت

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۶۲۰۰ میلیارد تومان بودجه برای پرداخت باقیمانده مطالبات پاداش پایان خدمت بیش از ۶۶ هزار نفر معلم بازنشسته سال ۱۴۰۰ خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 110876
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۳

کرونا :

اعتبار لازم برای پرداخت باقیمانده پاداش پایان خدمت 66 هزار معلم بازنشسته تخصیص یافت

علیرضا منادی سفیدان در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در زمینه پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته، عنوان کرد: در روزهای اخیر، پس از پیگیری‌های مکرر کمیسیون، آموزش تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم، ۶۲۰۰ میلیارد تومان بودجه برای پرداخت باقیمانده مطالبات پاداش پایان خدمت بیش از ۶۶ هزار نفر معلم بازنشسته سال ۱۴۰۰ تخصیص یافت.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم ضمن قدردانی از رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و همکارانشان در دولت، اضافه کرد: ما به جد پیگیر پرداخت این مبلغ تخصیص یافته هستیم.

وی یادآور شد: به عنوان یکی از متولیان حوزه آموزش بارها مطالبات فرهنگیان را از طرق مختلف پیگیری کرده‌ام، چرا که می‌دانم برای پرداخت این بدهی حتی یک روز را هم نباید ناچیز دانست.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم تصریح کرد: از همین طریق نیز به نوبه خودم بابت تاخیر پیش آمده در پرداخت باقیمانده مطالبات پاداش پایان خدمت ناشی از اعمال رتبه بندی بیش از ۶۶ هزار نفر از معلمان صمیمانه عذرخواهی میکنم، چراکه می‌دانم قطعا در این مدت با توجه به شرایط دشوار اقتصادی سختی و عذاب فراوانی را متحمل شده‌اند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس ضمن عذرخواهی مجدد، اظهار امیدواری کرد که دیگر هیچگاه شاهد تکرار چنین کاستیهایی در احقاق حقوق معلمان زحمتکش کشورمان نباشیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi