دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳

مجلس ایران توجه ویژه‌ای به دیپلماسی پارلمانی دارد

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس خطاب به رئیس دومای روسیه با بیان اینکه مجلس ایران توجه ویژه‌ای به دیپلماسی پارلمانی دارد، گفت: جلسه ویژه رئیس جمهور روسیه با مسئولان این کشور به همراه سفیر جمهوری اسلامی نشان از عمق روابط دو کشور دارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 110607
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۲

کرونا :

مجلس ایران توجه ویژه‌ای به دیپلماسی پارلمانی دارد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ ویاچسلاو والودین رئیس دومای روسیه امروز ( چهارشنبه،۲ خردادماه ) با استقبال وحید جلال زاده رئیس و عباس گلرو عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای برای حضور در مراسم رئیس جمهور شهید و هیات همراه، وارد تهران شد.

جلال زاده در جریان این استقبال از حضور رئیس دومای روسیه برای شرکت در مراسم شهدای خدمت تشکر کرد و این مهم را نشانه روابط خوب و رو به توسعه جمهوری اسلامی ایران و مسکو دانست.

 وی ادامه داد: جلسه ویژه رئیس جمهور روسیه با مسئولان این کشور به همراه سفیر جمهوری اسلامی نشان از عمق روابط دو کشور دارد.

 رئیس دومای روسیه هم ضمن تقدیم پیام تسلیت نمایندگان مجلس این کشور به ملت و رئیس و نمایندگان مجلس تاکید کرد که روابط روسیه و ایران روز به روز در حال توسعه و افزایش و حضور اینجانب در تهران نشانه این روابط موثر است.

جلال‌زاده در ادامه از نقش سازنده روسیه در منطقه تشکر و ابراز امیدواری کرد که بتوان در مسیر ارتقای روابط دو کشور حرکت کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در ادامه تاکید کرد که مجلس ایران توجه ویژه‌ای به دیپلماسی پارلمانی دارد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi