سه شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳

توجه به قشر محروم در تمام دوران خدمت آیت الله رییسی کاملا متبلور بود

نایب رییس مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور فقید کشورمان، گفت: ساده زیستی، صفا و صمیمیت دل نسبت به مردم و توجه به قشر محروم در تمام دوران خدمت در ایشان کاملا متبلور بود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 110520
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۵۱

کرونا :

توجه به قشر محروم در تمام دوران خدمت آیت الله رییسی کاملا متبلور بود

عبدالرضا مصری نایب رییس مجلس شورای اسلامی  در گفت‌و‌گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت  با اشاره به شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور فقید کشورمان گفت: شهادت مظلومانه حضرت آیت الله رییسی را به محضر امام زمان عجل الله تعالی و فرجه الشریف و نائب برحق ایشان مقام معظم رهبری و ملت شریف و عزیز ایران اسلامی عرض تسلیت دارم.

وی افزود: در ایامی که بیش از چهل سال خدمت ایشان ارادت داشتم، چند ویژگی از جمله ساده زیستی، صفا و صمیمیت دل نسبت به مردم و توجه به قشر محروم در تمام دوران خدمت در ایشان کاملا متبلور بود. از خداوند متعال علو درجات وهمنشینی با امام رضا علیه السلام را برای ایشان مسئلت دارم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ایشان خادم الرضا بود. در دهه کرامت انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده و بعنوان رییس جمهور عزیز ایران اسلامی انتخاب شدند و در همین دهه کرامت در سالروز ولادت امام رضا علیه  السلام به محضرشان شرف یاب می شوند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi