دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳

شیراز و زرقان از لحاظ آموزشی و ورزشی وضعیت خوبی ندارند

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: شهرستان‌های شیراز و زرقان از لحاظ آموزشی و ورزشی وضعیت خوبی ندارند که وزارت آموزش و پرورش و وزارت ورزش باید اعتبارات لازم را برای تأمین زیرساخت‌های این شهرستان در نظر بگیرند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 110475
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۵۵

کرونا :

شیراز و زرقان از لحاظ آموزشی و ورزشی وضعیت خوبی ندارند

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، جعفر قادری در نشست علنی امروز (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: از سازمان برنامه و بودجه انتظار می‌رود اعتبار لازم جهت تکمیل قطعه ۷ و شروع قطعه ۸ جاده شیراز به اصفهان اختصاص یابد.

نماینده مردم شیراز در مجلس ادامه داد: جاده‌های روستایی شهرستان‌های شیراز و زرقان وضعیت مطلوبی ندارند که به لحاظ ساختاری مربوط به دهه‌های گذشته هستند بنابراین انتظار می‌رود سازمان راهداری اعتبار لازم را برای ساخت و احداث این جاده‌ها در نظر بگیرد.

وی افزود: خط  انتقال آب از سد دروزن به زرقان و خرامه نیاز به اعتبار لازم دارد، متأسفانه سال‌هاست که روستاهای پایین دست این سد نیاز به تأمین آب دارند که باید اعتبار لازم برای این موضوع در نظر گرفته شود.

قادری گفت: شهرستان‌های شیراز و زرقان از لحاظ آموزشی و ورزشی وضعیت خوبی ندارند که وزارت آموزش و پرورش و وزارت ورزش باید اعتبارات لازم را برای تأمین زیرساخت‌های این شهرستان در نظر بگیرند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi