شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

تصویب قوانین اقتصادی مردم محور؛ ماحصل تعامل مجلس یازدهم و دولت

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی معتقد است مجلس یازدهم و دولت با هم در تعامل بودند و همین مساله نکته مثبتی بود و باعث شد که با همراهی مجلس و دولت بسیاری از طرح‌ها و لوایح اقتصادی در این دوره به سرانجام برسد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 110408
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۵۶

کرونا :

تصویب قوانین اقتصادی مردم محور؛ ماحصل تعامل مجلس یازدهم و دولت
کوچکی نژاد

جبار کوچکی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با بیان اینکه مجلس یازدهم اقدامات خوبی در حوزه های اقتصادی انجام داد، گفت:برای مثال، مجلس یازدهم «قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار» را به تصویب رساند که باید بر اجرای دقیق آن نظارت شود، چرا که اجرای دقیق این قانون تأثیر زیادی بر بهبود وضعیت اقتصادی کشور دارد.

نماینده مردم «رشت» در مجلس یازدهم ادامه داد: همچنین در سال گذشته نرخ مالیات واحدها و شرکت‌های تولیدی از ۲۵ درصد به ۱۸ درصد کاهش یافت که کاهش ۷ درصدی مالیات بخش تولید تأثیری زیادی بر افزایش تولید داشت و باید این روند ادامه پیدا کند. اگر واردات و صادرات در کشور حساب شده و با توجه به تولید داخلی باشد، قطعاً اتفاقات خوبی در بخش اقتصادی کشور خواهد افتاد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به سایر اقدامات مجلس یازدهم تاکید کرد:  همچنین تصویب قانون اخذ مالیات از خانه‌های خالی و جهش تولید مسکن به دلیل توجه مجلس به مشکل مردم در حوزه مسکن، یکی از نقاط قوت این دوره از مجلس محسوب می شود.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه مجلس در بسیاری از حوزه‌ها به ویژه حوزه‌های مورد نظر مردم به خوبی قانون گذاری کرد،ادامه داد: مجلس و دولت با هم در تعامل بودند و همین مساله نکته مثبتی بود و باعث شد که با همراهی مجلس و دولت بسیاری از طرح‌ها و لوایح در این دوره به سرانجام برسد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi