یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

ایجاد امید در جامعه نقش مهمی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارد

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، گفت: همه بخش‌ها باید در راستای ایجاد امید در جامعه گام بردارند که نقش مهمی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 110101
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷

کرونا :

ایجاد امید در جامعه نقش مهمی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارد

علی حدادی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛ با اشاره به  مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: باید زمینه‌ها و بستر لازم برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و فضایی برای رقابت سالم میان نامزد‌ها فراهم شود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نخست، باید اقدامات دولت و مسئولان نظام اطلاع رسانی و درست تبیین شود. به نظر می‌آید همه بخش‌ها باید در راستای ایجاد امید در جامعه گام بردارند که نقش مهمی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارد.

وی اضافه کرد: علاوه بر امید آفرینی، باید مشکلات مردم و موانعی که ممکن است در مشارکت مردم در انتخابات خلل وارد کند، حل شوند و طبق فرمایش مقام معظم رهبری، فضا برای رقابت جدی میان جناح‌های سیاسی و افکار عمومی جامعه باز شود.

حدادی افزود: مشارکت حداکثری به تشکیل مجلسی قوی منجر خواهد شد و  مجلس قوی می‌تواند ریل گذاری صحیح داشته باشد و ایران قوی را بسازد. همچنین می‌تواند مشکلات کشور را از ابعاد مختلف بررسی کند و در این راستا هر یک از دستگاه‌ها باید طبق رهنمود رهبر انقلاب در مسیر برگزاری انتخابات در فضایی امن، سالم و با مشارکت بالا گام بردارند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس یازدهم بیان کرد: انتخابات سرنوشت چهار سال آینده کشور را رقم می‌زند و مجلس قوی به مشارکت قوی نیاز دارد و باید فضایی ایجاد شود شاهد رقابت میان جریان‌های مختلف باشیم و سلامت انتخابات حفظ شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi