شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت توجه ویژه به تولید محصولات کشاورزی در سال جهش تولید

نماینده مردم فلاورجان در مجلس خطاب به رئیس مجلس گفت: اگر گندم نداشته باشیم و تحریم‌ها تداوم یابد باید چه کاری انجام دهیم، تقاضا داریم به وزارت نیرو تذکر دهید که مهمترین تولید برای کشور محصولات کشاورزی است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 109560
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰

کرونا :

ضرورت توجه ویژه به تولید محصولات کشاورزی در سال جهش تولید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ‌ملت، سید ناصر موسوی لارگانی در نشست علنی امروز (دو‌شنبه، ۳ اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزارت نیرو گفت: امسال سال جهش تولید با مشارکت مردم است در این رابطه چه تولیدی مهمتر از محصولات کشاورزی و گندم داریم.

وی افزود: دولت به کشاورزان در شهرستان فلاورجان اجازه کشت گندم داده اما در حال حاضر موانعی ایجاد شده و چاه‌های کشاورزی را به مدت ۵ تا ۷ ساعت خاموش و برق آن را قطع می‌کنند و از سویی اجازه کشت دادند اما یک مرحله به آنها آب دادند و در مرحله دوم نصف آب را داده‌اند و در مرحله سوم نیز هیچ آبی به آنها ندادند؛ کشاورزی که زحمت کشیده و تلاش کرده و کود شیمیایی با قیمت بالا خریداری کرده چرا باید با مشکل مواجه شود. آیا این اقدام جهش تولید با مشارکت مردم است.

نماینده مردم فلاورجان خطاب به رئیس مجلس یادآور شد: اگر گندم نداشته باشیم و تحریم‌ها تداوم یابد باید چه کاری انجام دهیم، تقاضا داریم به وزارت نیرو تذکر دهید که مهمترین تولید برای کشور محصولات کشاورزی است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi