شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

پرواز بزدلانه ریزپرنده‌های صهیونیستی و قدرت‌نمایی پدافند هوایی کشور

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره تکراری بودن پرواز ریزپرنده‌های مشکوکی در آسمان اصفهان که تا کنون هیچ دستاوردی هم برای دشمن نداشته است، گفت: پدافند هوایی کشور هوشمندتر از آن است که اجازه دهد این ریزپرنده‌ها به اهداف خود دست پیدا کنند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 109496
تاریخ انتشار : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱

کرونا :

پرواز بزدلانه ریزپرنده‌های صهیونیستی و قدرت‌نمایی پدافند هوایی کشور

حسین میرزایی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، پرواز ریزپرنده‌های مشکوک در آسمان اصفهان را اتفاق جدیدی ندانست و گفت: پدافند هوایی کشور همواره هوشمندانه گوش به زنگ است و هرگونه حرکت مشکوک در آسمان کشور را رصد می کند لذا دشمن نمی تواند دست از پا خطا کند. 
 
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه امروز رسانه های اسرائیلی جرأت ندارند مستقیما بگویند این ریزپرنده ها را فرستاده اند، یادآور شد: مشابه این اتفاق چند مرتبه دیگر در سال های گذشته نیز رخ داده و ریزپرنده هایی از برخی باغات اطراف اصفهان از سوی مزدوران آمریکایی و اسرائیلی از داخل خاک ایران بلند شده که نتوانستند به اهداف خود نیز دست پیدا کنند. 
 
وی در ادامه تصریح کرد: شب گذشته نیز پدافند هوایی نیروی هوایی توانست ریزپرنده ها را مورد اصابت قرار دهد و باز هم نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند تا بتوانند روی آن مانور دهند از این رو دست به نشر اکاذیب می زنند در حالی که حتی نتوانستند از لایه های پدافند هوایی ما عبور کنند. 
 
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی قطعا با هر حرکتی که در زمین و آسمان خاک کشورمان صورت گیرد و قصد تعرض و تعدی به آن را داشته باشد با تمام قدرت و توان برخورد خواهد کرد که دشمنان ما نیز نسبت به این مسأله آگاه بوده و هیچگاه چنین خطایی از آنها سر نخواهد زد./
 
 
پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi