پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

«وعده صادق» تنها یک هشدار به متجاوزان بود/ توان دفاعی ایران اجازه عبور از خط قرمز امنیت را نمی‌دهد

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اکنون توان دفاعی ایران به گونه‌ای است که اجازه عبور از خط قرمز امنیت و اقتدار کشور را به هیچ متخاصمی نخواهد داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 109328
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷

کرونا :

«وعده صادق» تنها یک هشدار به متجاوزان بود/ توان دفاعی ایران اجازه عبور از خط قرمز امنیت را نمی‌دهد

محمد خدابخشی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در خصوص واکنش موشکی سپاه در پاسخ به جنایات اسرائیل گفت: ایران مقتدر اسلامی در واکنش به شرارت اخیر رژیم جعلی صهیونیست در حمله به سفارت کشورمان در دمشق با «وعده صادق» به میدان آمد و در این دفاع مشروع با رمز مبارک «یا رسول الله(ص)»، تنها ذره ای از توان دفاعی و اقتدار خود را به نمایش گذاشت تا به متجاوزان هشدار دهد هرگونه تجاوز به حریم مقدس میهنمان، پاسخی کوبنده و بازدارنده به همراه خواهد داشت.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن قدردانی از غیورمردان سپاه پاسداران، سایر نیروهای مسلح و نیز دستگاه دیپلماسی که در تحقق مطالبه مردم و صیانت از عزت و غرور ملی قدرتمندانه عمل کردند، اظهار کرد: با تلاش فرزندان پرافتخار ملت، اکنون توان دفاعی ایران به گونه ای است که اجازه عبور از خط قرمز امنیت و اقتدار کشور را به هیچ متخاصمی نخواهد داد.

وی در ادامه درباره توان موشکی کشورمان تأکید کرد: علت آتش زدن نمادین برجام در دوره قبل در مجلس شورای اسلامی جلوگیری از طرح برجام موشکی توسط اروپایی ها و حفظ توان موشکی کشور بود.

خدابخشی بر همین اساس تصریح کرد: تقسیم کاری که آمریکا با اروپایی در آن مقطع زمانی انجام داده بودند و تحلیلی که وجود داشت این بود که آمریکا از برجام خارج شود و اروپایی ها با طرح برجام ‌موشکی و گرفتن امتیاز بیشتر، تعهدات بیشتری برای ایران ایجاد خواهند کرد.

استان البرز پیشران و قطب علمی و تحقیقاتی جهت فناورانه کردن کشاورزی در کشور است
دنبال کنید

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه یادآور شد: از این رو آتش زدن برجام به معنای مخالفت با دادن امتیاز بیشتر به غربی ها و صیانت از مؤلفه های قدرت جمهوری اسلامی ایران بود.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان با یادآوری این مطلب که در آن مقطع زمانی به واسطه این اقدام بسیار تخریب شدیم، خاطرنشان کرد: با این حال از آنجایی که می دانستیم کاری که انجام داده ایم‌ کار درستی است، آن را ادامه دادیم. کاری که ما انجام دادیم به نوعی ایجاد پشتوانه برای دولت وقت هم بود که امتیاز بیشتر به غربی ها ندهد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi