پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملت عزتمند ایران با تجدید میثاق با کرامات انسانی بر مواضع راستین خود در تقابل با استکبار ایستاده است

نماینده مردم مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم آگاه در آیین بزرگداشت روز قدس، نوشت: ملت عزتمند ایران با تجدید میثاق با کرامات انسانی بر مواضع راستین خود در تقابل با استکبار ایستاده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 109051
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹

کرونا :

ملت عزتمند ایران با تجدید میثاق با کرامات انسانی بر مواضع راستین خود در تقابل با استکبار ایستاده است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علیرضا ورناصری نماینده مردم شریف مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم آگاه در آیین بزرگداشت روز قدس، نوشت: ملت عزتمند ایران با تجدید میثاق با کرامات انسانی بر مواضع راستین خود در تقابل با استکبار ایستاده است. متن پیام به شرح ذیل است؛

“بسم الله الرحمن الرحیم”

سبْحان الّذی أسْرى بعبْده لیْلًا من الْمسْجد الْحرام إلى الْمسْجد الْأقْصى الّذی بارکْنا حوْله لنریه منْ آیاتنا إنّه هو السّمیع الْبصیر.

روز قدس از مواریث هوشمندانه امام خمینی (ره) به یک مطالبه جهانی تعالی یافته است. این روز یک حرکت نمادین شعار محور نیست بلکه راهبردی ست جهت انسجام عموم عدالت طلبان جهان در تقابل با زیاده خواهیهای مستکبران.

 ملت عزتمند ایران با تجدید میثاق با کرامات انسانی بر مواضع راستین خود در تقابل با استکبار ایستاده است. دشمنان امت اسلام همچنان به خصومت خود ادامه می‌دهند و این حقیقت در جنایات آنها در حمله به کنسولگری ایران در دمشق و حمله تروریستی در چابهار و راسک مشهود است.

از حضور پرشور همشهریان آگاه در آئین بزرگداشت روز قدس سپاسگزاریم که ضمن زنده نگهداشتن خاطره شهدای جبهه مقاومت به ویژه شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی از حق طلبی مردم مظلوم فلسطین حمایت نمودید.

علیرضا ورناصری_ نماینده مردم شریف مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi