جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

بغض های فروخورده در گلوی انسانهای بیدار و آزاده در روز قدس شکسته خواهد شد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه متاسفانه شاهد کشتار و فاجعه انسانی در غزه هستیم، گفت: همه انسان هایی که درک و آگاهی داشته و یک ذره انسانیت در وجودشان هست، قطعا در سراسر دنیا به کشتار صهیونیست ها واکنش نشان خواهند داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 109027
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰

کرونا :

بغض های فروخورده در گلوی انسانهای بیدار و آزاده در روز قدس شکسته خواهد شد

سارا فلاحی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به فرارسیدن یوم الله روز قدس، گفت: روز قدس امسال، قطعا روز قدس متفاوتی نسبت به سالهای گذشته خواهد بود.

نماینده مردم «ایلام» در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حتما در روز قدس امسال بغض فرورخورده در گلوی انسانهای بیدار و آزاده، شکسته خواهد شد. همچنین اگر تاکنون مشتی علیه جنایات صهیونیست ها گره نخورده، حتما در روز قدس امسال گره خواهد خورد.

فلاحی با بیان اینکه متاسفانه شاهد کشتار و فاجعه انسانی در غزه هستیم، بیان کرد: به واقع همه انسانهایی که درک و آگاهی داشته و یک ذره انسانیت در وجودشان هست، قطعا در سراسر دنیا به کشتار صهیونیست ها در غزه، در روز قدس واکنش نشان خواهند داد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی هویت واقعی و  ضدانسانی خود را در غزه به نمایش گذاشت، تاکید کرد: غزه امروز قتلگاه زنان و کودکان زیادی شده است.

فلاحی بیان کرد: متاسفانه در حال حاضر غزه به بستر نسل کشتی تبدیل شده و شرایط نگران کننده ای دارد. به واقع کشورهایی که دم از توسعه یافتگی می زنند، در مسئله غزه سکوت کرده‌اند و این شرایط اسفبار است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سکوت کشورهای هم‌پیمان آمریکا و مدعی حقوق بشر درباره مسئله غزه آورده‌ای جز خبائث و نابودی در افکار عمومی برای آنها نخواهد داشت./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi