پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملت غیور ایران اسلامی با شرکت گسترده خود در راهپیمایی روز قدس نشان خواهد داد که راه شهیدان ادامه دارد

نماینده مردم الیگودرز در مجلس طی پیامی گفت: ملت غیور ایران اسلامی با شرکت گسترده خود در راهپیمایی روز قدس نشان خواهد داد که راه شهیدان ادامه دارد و رژیم رو به اضمحلال صهیونیستی از انجام چنین جنایات وحشیانه جز نفرت و انزجار روزافزون در دنیا، سودی نخواهد برد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108974
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷

کرونا :

ملت غیور ایران اسلامی با شرکت گسترده خود در راهپیمایی روز قدس نشان خواهد داد که راه شهیدان ادامه دارد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛ محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی طی پیامی ضمن محکومیت حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق نوشت: ملت غیور ایران اسلامی با شرکت گسترده خود در راهپیمایی روز قدس نشان خواهد داد که راه شهیدان ادامه دارد و رژیم رو به اضمحلال صهیونیستی از انجام چنین جنایات وحشیانه جز نفرت و انزجار روزافزون در دنیا، سودی نخواهد برد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

رژیم سفاک و غاصب صهیونیست در ادامه ی جنایات خود با حمله موشکی به کنسولگری ایران در دمشق، جنایت دیگری رقم زد و جمعی از سرداران و مجاهدان غیور مدافع حرم را به شهادت رساند.

این اقدام تروریستی که بار دیگر ماهیت ددمنشانه این رژیم جعلی و درماندگی آنان در مقابله با جبهه مقاومت را آشکار ساخت، قطعا با پاسخی کوبنده همراه خواهد بود.

اینجانب ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی ، شهادت این سرداران رشید را به محضر مقام معظم رهبری، ملت سربلند ایران و خانواده های سرافرازشان تسلیت عرض نموده، علو درجات این شهیدان عزیز را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

بی تردید ملت غیور ایران اسلامی با شرکت گسترده خود در راهپیمایی روز قدس نشان خواهد داد که راه شهیدان ادامه دارد و رژیم رو به اضمحلال صهیونیستی از انجام چنین جنایات وحشیانه جز نفرت و انزجار روزافزون در دنیا، سودی نخواهد برد.

    

محمد خدابخشی 

نماینده مردم شریف الیگودرز در مجلس/

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi