جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳

رژیم صهیونیستی از خط قرمز تعرض عبور کرده است/حمله به کنسولگری کشورمان باید با یک اقدام هم عرض یا قویتر پاسخ داده شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: هجومی که رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران که خاک کشورمان محسوب می‌شود، وارد آورده است باید با یک اقدام هم عرض یا قویتر مواجه شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108898
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶

کرونا :

رژیم صهیونیستی از خط قرمز تعرض عبور کرده است/حمله به کنسولگری کشورمان باید با یک اقدام هم عرض یا قویتر پاسخ داده شود

مهدی طغیانی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ، ضمن تسلیت به دلیل شهادت تعدادی از مستشاران کشورمان در حمله روز گذشته رژیم سفاک صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، گفت: ما الان خارج از جنگ غزه نیستیم و درگیر با آن هستیم ضمن اینکه اصلی‌ترین مساله‌ای که باید به آن توجه کنیم این است که متاسفانه رژیم صهیونیستی از خط قرمز تعرض عبور کرده است لذا باید با یک پاسخ هم عرض یا قویتر از ضربه‌ای که زده است، مواجه شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اینکه برخی معتقدند نباید به این حمله پاسخ دهیم تا وارد جنگ نشویم حرف‌های دقیقی نیست چراکه ما در این سال‌ها هیچ گاه خارج از موضوعاتی که مرتبط با فلسطین بوده است، نبوده‌ایم و همیشه موضع روشنی در حمایت از مردم فلسطین و مقابله با اشغالگران قدس داشته‌ایم و در خصوص طوفان الاقصی و جنگ در غزه هم موضع ایران از ابتدا روشن بوده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: هجومی که رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق که خاک کشورمان محسوب می‌شود، وارد آورده است خارج از تمام تعهدات بین‌المللی است بنابراین باید با پاسخی در خور مواجه شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: قطعا شورای امنیت ملی و نیروهای مسلح تحت فرمان فرماندهی کل قوا در پاسخ به این اقدام رژیم صهیونیستی به موقع تصمیمی درخور اتخاذ می‌کنند و باید منتظر باشیم تا این تصمیمات عملیاتی شود./

پایان پیام

آمریکا در ماجرای شهید سلیمانی دچار اشتباه محاسباتی شد/ کسانی که غیرت دینی دارند از عقلانیت بالایی برخوردارند
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi