شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ظرفیت همه دستگاه ها برای جهش تولید به کار گرفته شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: همه دستگاه ها و وزارتخانه ها باید ظرفیت های موجود خود را برای جهش تولید آنهم با مشارکت مردمی به کار گیرند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108781
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹

کرونا :

ظرفیت همه دستگاه ها برای جهش تولید به کار گرفته شود
اصغر سلیمی

اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به شعار سال؛ با عنوان «جهش تولید، مشارکت مردمی»، گفت: اینکه مسئله جهش تولید برای چندمین بار در قالب شعار سال مطرح می شود، نشان از اهمیت آن در اقتصاد کشور دارد.

نماینده مردم  سمیرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همواره بی توجهی به تولید، اقتصاد کشور را دچار امراض مختلفی کرده است، ادامه داد: حرکت تولید نیاز به یک برنامه و سازوکار مشخص دارد از سویی دیگر و به اعتقاد بنده همه دستگاه ها و وزارتخانه ها باید ظرفیت های موجود خود را برای جهش تولید آنهم با مشارکت مردمی به کار گیرند.

وی با بیان اینکه باید موانع مشارکت مردم در رونق و جهش تولید برداشته و بستر برای حضورمردم در کانون های اقتصادی فراهم شود، تاکید کرد: همچنین قوانین خوبی در زمینه مشارکت مردم در اقتصاد وجود دارد که لازم است دولت این موارد را در راستای تحقق شعار سال مدنظر قرار دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع مردمی سازی اقتصادی به خوبی در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار گرفته است، تصریح کرد: اجرای درست و دقیق برنامه هفتم توسعه می تواند راهبردی مناسبی برای مشارکت مردم در اقتصاد و جهش تولید باشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در راستای جهش تولید حمایت درستی از بخش خصوصی صورت گیرد، ادامه داد: ما باید به گونه ای عمل کنیم که سرمایه گذار بتواند اصل و سود خود را بازگرداند.

زائران فقط به صورت گروهی به عراق اعزام می‌شوند
دنبال کنید

سلیمی با بیان اینکه ما باید به سمت یک اقتصاد مردمی حرکت کنیم، گفت: ما باید در موضوعات اقتصادی مردم را دخالت داده و نباید از ورد مردم به اقتصاد بترسیم، به واقع دولت می تواند بسیاری از امور را به مردم واگذار کرده و شرایط را برای حضور مردم در اقتصاد فراهم کند که این خود نیاز به یک نگاه وسیع تری به مسائل دارد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi