شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تسهیل‌گری در صدور مجوزها و ایجاد بازارهای صادراتی با هدف جهش تولید در دستورکار دولت قرار گیرد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: تسهیل‌گری در صدور مجوزها و ایجاد بازارهای صادراتی از جمله موضوعاتی است که باید در دستورکار دولت قرار گیرد، با این مهم مردم مطمئن می‌شوند در صورتی که سرمایه‌های خود را به سمت تولید ببرند، منتفع می‌شوند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108752
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳

کرونا :

تسهیل‌گری در صدور مجوزها و ایجاد بازارهای صادراتی با هدف جهش تولید در دستورکار دولت قرار گیرد

سید جواد حسینی کیا در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت درباره شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: مقام معظم رهبری طی سال‌های گذشته همواره موضوعات اقتصادی را به عنوان شعار سال انتخاب کردند، امسال نیز در نامگذاری سال بر استفاده از ظرفیت مردم برای جهش تولید تاکید شده است.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشارکت مردم در جهش تولید به این معنا است که اعتماد مناسب ایجاد شود تا سرمایه‌های مردم به جای اینکه به سمت دلالی رود به سوی تولید و اشتغالزایی هدایت شود، در واقع تعاونی‌ها شکل گیرد و مردم وارد میدان اقتصاد شوند.

وی با بیان اینکه دولت می‌تواند زمینه‌ساز تحقق شعار سال باشد، اضافه کرد: تسهیل‌گری در صدور مجوزها و ایجاد بازارهای صادراتی از جمله موضوعاتی است که باید در دستورکار دولت قرار گیرد با این مهم مردم مطمئن می‌شوند در صورتی که سرمایه‌های خود را به سمت تولید ببرند، منفع می‌شوند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم برخورد با دلالی و سوداگری را از دیگر الزامات موردنیاز برای هدایت سرمایه‌های مردم به سمت تولید دانست و تصریح کرد: مشوق‌های مناسبی باید برای حضور مردم در تولید ایجاد شود در صورت تحقق این مهم از یک سو اشتغال ایجاد می‌شود و از سوی دیگر مردم سود می‌برند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi