شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ترک صحن مجمع IPU از سوی هیأت اعزامی پارلمانی ایران، هنگام سخنرانی نماینده رژیم صهیونیستی

دبیرکل گروه ایرانی اتحادیه بین المجالس جهانی با بیان اینکه هنگام سخنرانی نماینده رژیم صهیونیستی، صحن مجمع اتحادیه بین‌المجالس جهانی متشنج شد، گفت: بسیاری از نمایندگان کشورهای شرکت کننده جنایات این رژیم را محکوم کرده و هیأت‌های اعزامی ایران و برخی کشورهای اسلامی صحن مجمع IPU را ترک کردند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108693
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷

کرونا :

ترک صحن مجمع IPU از سوی هیأت اعزامی پارلمانی ایران، هنگام سخنرانی نماینده رژیم صهیونیستی

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، عباس گلرو دبیرکل گروه ایرانی اتحادیه بین المجالس جهانی که هم اکنون در کنار هیأتی پارلمانی از کشورمان در یکصد و چهل و هشتمین اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی به سر می برد، در گفت و گویی با خبرنگار این خبرگزاری گفت: این اجلاسیه از شامگاه روز یکشنبه با موضوع ماده اضطراری در ژنو در حال برگزاری است.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: در جریان برگزاری این اجلاسیه، هیات اعزامی جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از کشورهای اسلامی به هنگام سخنرانی نماینده رژیم صهیونیستی، صحن مجمع آی پی یو را ترک کردند.

وی ادامه داد: هنگام سخنرانی نماینده رژیم صهیونیستی صحن مجمع متشنج شد و هیات های پارلمانی ضمن اعتراض شدید، اجازه سخنرانی به نماینده رژیم را نمی دادند.

دبیرکل گروه ایرانی اتحادیه بین المجالس جهانی همچنین خاطرنشان کرد: بسیاری از نمایندگان کشورهای شرکت کننده جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند و خواستار آتش بس فوری  در غزه شدند.

به گزارش خانه ملت، هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در اجلاس ۱۴۸ اتحادیه بین المجالس جهانی در ژنو به سر می برد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi