جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستگاه دیپلماسی به وظیفه خود در خصوص ایشان عمل کند

نماینده مردم تهران گفت: منافقین خود دستشان به خون هزاران نفر از مردم بیگناه آلوده است و با طرح ادعا های باطل در دادگاه سوئد مدعی حقوق بشر شده اند و دستگاه دیپلماسی باید در این زمینه به وظیفه خود به طور جدی عمل کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108639
تاریخ انتشار : جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱

کرونا :

دستگاه دیپلماسی به وظیفه خود در خصوص ایشان عمل کند

سید علی یزدی خواه در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به دیدار تعدادی از اعضای مجمع نمایندگان استان تهران با خانواده دیپلمات ایرانی بازداشتی در سوئد اظهار داشت: آقای نوری بیش از ۵۰ ماه است به در شرایط غیر عادلانه در زندان های سوئد به سر می‌برند و بنده با همراهی آقایان کوثری و دکتر روح الامینی به منظور پیگیری مطالبات خانواده ایشان در آغاز سال در منزل ایشان حضور پیدا کردیم.

وی افزود:در گفت و گو با خانواده آقای نوری در جریان ابعاد پرونده ایشان و اقدامات انجام شده برای پیگیری حقوقی و سیاسی وضعیت ایشان قرار گرفتیم و مقرر شد در اولین فرصت ممکن مقامات ذی ربط دستگاه دیپلماسی و قضایی در مجلس حضور پیدا کرده و گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه‌ کنند.

نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات،پردیس و اسلامشهر با انتقاد از رویکرد دادگاه های سوئد تصریح کرد:گروهک منافقین خود دستشان به خون هزاران نفر از مردم و و زن و مرد و کودک آلوده است و با طرح ادعا های باطل در دادگاه سوئد مدعی حقوق بشر شده اند و دستگاه دیپلماسی باید در این زمینه به وظیفه خود به طور جدی عمل کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi