شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستگاه های نظارتی بدون اغماض با گران فروشی برخورد کنند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خواستار حضور میدانی دستگاه‌های نظارتی و افزایش گشت‌های مشترک برای کنترل قیمت‌ها شد و گفت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال به سر می‌بریم و از سوی دیگر در ماه مبارک رمضان قرار داریم، هزینه مردم افزایش یافته است بنابراین نظارت کافی و جدی بر بازار از گرانفروشی جلوگیری می‌کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108496
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

کرونا :

دستگاه های نظارتی بدون اغماض با گران فروشی برخورد کنند

الله وردی دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت درباره ضرورت تشدید نظارت‌ها بر بازار به ویژه در روزهای پایانی سال، گفت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال به سر می‌بریم و از سوی دیگر در ماه مبارک رمضان قرار داریم، هزینه مردم افزایش یافته است بنابراین نظارت کافی و جدی بر بازار از گرانفروشی جلوگیری می‌کند.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به وضعیت اقتصادی مردم باید شرایطی فراهم شود که مردم بتوانند نیازهای خود در عید نوروز و ماه مبارک رمضان را خریداری کنند در صورتی که نظارت جدی بر بازار صورت نگیرد از آنجا که قدرت خرید مردم به شدت کاهش پیدا کرده، سفره آن‌ها بیش از گذشته کوچک می‌شود.

وی اضافه کرد: وزارت صمت و دستگاه‌های نظارتی باید با تشدید نظارت‌ها کام مردم را در روزهای پایانی سال شیرین کنند و همه اقشار جامعه بتوانند کالاها را با قیمت‌های واقعی خریداری کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خواستار حضور میدانی دستگاه‌های نظارتی و افزایش گشت‌های مشترک برای کنترل قیمت‌ها شد و تصریح کرد: بازرسان باید با نظارت بیشتر، اخلال در نظم بازار را پیگیری و با گرانفروشی بدون اغماض و با قاطعیت برخورد کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه اتحادیه‌ها و اصناف نیز باید نظارت دقیقی بر بازار داشته باشند، افزود: با تعامل و هم‌افزایی نهادهای مسئول، فرآیند نظارت بهتر اجرایی می‌شود بنابراین نتیجه مطلوب به دست می‌آید./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi