یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

قطار دولت قبل با راننده جدید در حال حرکت نزولی است/ مردم از بی‌عرضگی مدیران گلایه‌مند هستند

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: مردم به این دولت اعتماد کردند تا ناکارآمدی تمام شود، رفیق‌بازی و فساد ریشه کن شود اما انگار این موضوعات فقط در ذهن مدیران حل شده و در واقعیت قطار دولت قبل با سرعت بیشتر و با لوکوموتیوران دیگر در حال حرکت نزولی است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108337
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

کرونا :

قطار دولت قبل با راننده جدید در حال حرکت نزولی است/ مردم از بی‌عرضگی مدیران گلایه‌مند هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، سید ناصر موسوی لارگانی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۱ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک حلول ماه رمضان گفت: این روزها در فضای مجازی صحبت‌ از رئیس جمهور، وزرا و سخنگوی دولت در خصوص قیمت دلار، تورم و فساد دست به دست می‌شود که بیش از آن که آلام مردم را تسکین دهد، نمک بر زخم مردم است.

وی ادامه داد: مردم به این دولت اعتماد کردند تا ناکارآمدی تمام شود، رفیق‌بازی و فساد ریشه‌کن شود اما انگار این موضوعات فقط در ذهن مدیران حل شده و در واقعیت قطار دولت قبل با  سرعت بیشتر و با لوکوموتیوران دیگر در حال حرکت نزولی است.

نماینده فلاورجان در مجلس بیان کرد: روز به روز ارزش پول ملی کاسته می‌شود و وزرا فقط نظاره گر هستند؛ انگار دوستان بیش از آن که سفره مردم برایشان مهم باشد، اینکه چه کسی رئیس مجلس بعدی شود برایشان اهمیت دارد.

وی افزود: از دولت می‌خواهم در روزهای پایانی سال و همزمان با ماه مبارک رمضان با نظارت دقیق بر قیمت‌ها اجازه این همه چندگانگی در بازار را ندهند، بهترین کار این است دولت کار را به مردم و اصناف سپرده و از طریق اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی فرآیندهای نظارتی خود را عملیاتی کند. مردم به شدت از تورم و بی‌عر ضگی مدیران استان‌ها گلایه‌مند هستند.

موسوی لارگانی  خطاب به وزیر آموزش و پرورش افزود: پاداش پایان خدمت سال ۱۴۰۰- ۱۴۰۱ فرهنگیان هنوز پرداخت نشده است، هم اکنون این پول برای همکاران فرهنگی ارزشی ندارد و حتی ارزش آن به کمتر از یک چهارم رسیده لطفا هرچه سریعتر پاداش فرهنگیان پرداخت شود./

چانگ‌هوا: ایران و چین، دوست قدیمی و شرکای جدید هستند/ افزایش تعاملات با ایجاد سرکنسولگری بندرعباس
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi