شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳

کش لس بدون مالیات

کش لس بدون مالیات، دستگاهی است که بدون باز کردن پرونده مالیاتی امکان انجام تراکنش های بانکی را فراهم می کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108306
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱

کرونا :

کش لس بدون مالیات

مقدمه

مالیات بر درآمد یکی از قوانینی است که در سال های اخیر دست و پا گیر بسیاری از مردم شده است. کش لس بدون مالیات یکی از محصولاتی است که در سال های اخیر بسیاری از مردم روی به خرید آن آورده اند. اگرچه مالیات بر درآمد برای دستگاه های پوز با یک پرونده اختصاصی باز می شود؛ اما برای دستگاه کش لس هیچ پرونده مالیاتی وجود ندارد. از این رو شاید برخی از افراد تصور کنند که کش لس سیار باعث ایجاد مالیات نمی گردد. برای اینکه بیشتر با کش لس اندرویدی بدون مالیات و قوانین مالیات در کشور ایران آشنا شوید، این مقاله را بخوانید.

کش لس بدون مالیات 1

کش لس بدون مالیات

کش لس بدون مالیات وجود دارد؟

دستگاه کش لس دستگاهی است که بدون ارائه پول نقدی کار می کند. این دستگاه ها در انواع مختلفی در بازار موجود هستند که رایج ترین و پرکاربردترین آن ها دستگاه کش لس سیار می باشد. از نظر ظاهری، کش لس سیار مشابه با دستگاه پوز است. اما نحوه نصب و ارائه خدمات در این دستگاه با دستگاه های پوز متفاوت بوده و باید حتما به این موضوع در هنگام خرید این دستگاه ها توجه داشته باشید. مزایا و معایب کش لس باعث شده اند تا روز به روز به شمار خریداران این دستگاه افزوده شود.

یکی از مواردی که در سال های اخیر بسیار شاهد آن هستیم، تقاضای خرید کش لس برای فرار از مالیات است. به ویژه از زمانی که قانون باز کردن پرونده مالیاتی برای دستگاه های پوز باز شد، بسیاری از کسب و کارها به دنبال خرید دستگاهی بودند که بدون مالیات امکان کارت کشیدن را فراهم کند. کش لس بدون مالیات از همین زمان بود که در میان مردم معروف شد.

کش لس بدون مالیات می تواند به صاحبان کسب و کارها کمک کند تا از پرداخت مالیات بر درآمد خودشان خودداری کنند. با وجود مزیت های خرید کش لس بدون مالیات، باید بگوییم که این دستگاه نیز مانند سایر دستگاه های پوز مشمول مالیات می شود. دلیل اینکه این دستگاه ها بدون مالیات در میان مردم معرفی شده اند، تبلیغات اشتباه برای فروش بیشتر است.

آمریکایی ها به تعهداتشان در تفاهم با پیونگ یانگ عمل نکردند/ ایران مخالف آزمایش تسلیحات اتمی توسط هر کشوری است
دنبال کنید

کش لس بدون مالیات 2

کش لس بدون مالیات وجود دارد؟

مالیات بر کش لس چگونه است؟

مالیات بر کش لس متفاوت از نوع مالیاتی است که برای دستگاه های پوز تعیین می شود. به محض اینکه دستگاه پوز به مشتریان ارائه می شود، یک پرونده مالیاتی نیز برای آن دستگاه در نظر گرفته می شود. این پرونده مالیاتی بدین معنا است که هر تراکنشی که با این دستگاه انجام می شود، مشمول مالیات کش لس خواهد بود و دیگر اهمیتی ندارد که میزان درآمد یک کسب و کار چقدر است. البته میزان درآمد روی میزان مالیات پرداختی تاثیر می گذارد؛ اما در نهایت تعیین مالیات بر آن کسب و کار قطعی است.

مالیات بر کش لس با رصد حساب بانکی فرد انجام می شود. در واقع با توجه به اینکه ماهانه تراکنش های مختلفی با کمک دستگاه کش لس انجام می شوند و به حساب فرد واریز می گردند، از سوی سازمان امور مالیاتی حساب فرد کنترل شده و با توجه به میزان درآمدی که فرد دارد، مالیات برای او تعیین می شود. بنابراین با وجود اینکه برای هیچ کدام از انواع دستگاه کش لس، پرونده مالیاتی باز نمی شود؛ اما این بدین معنی نیست که صاحبان کسب و کارهای پردرآمد می توانند با این دستگاه ها از پرداخت مالیات فرار کنند.

دلیل پایین بودن مالیات دستگاه کش لس چیست؟

همانطور که متوجه شدید، مالیات بر کش لس وجود دارد و هیچ راه فراری برای پرداخت مالیات افراد مشمول وجود ندارد. فقط صرفا شرکت هایی که می خواهند برای فروش بیشتر دستگاه کش لس تبلیغ کنند، این ذهنیت را در مشتریان ایجاد کرده اند که دستگاه های کش لس بدون مالیات هستند. دلیل پایین بودن مالیات دستگاه کش لس وابسته به عوامل متنوعی است که مهم ترین آن تراکنش هایی است که توسط فرد با کارت بانکی انجام می شود.

در واقع طبق توضیحات داده شده، دیگر پرونده مالیاتی برای دستگاه کش لس T1 مانند دستگاه پوز باز نمی شود. بلکه میزان درآمد فرد در حساب بانکی او است که باعث ایجاد مالیات می شود. به دلیل اینکه فرد می تواند با تراکنش های بانکی میزان پول موجود در حساب را کاهش دهد، بنابراین میزان مالیات لحاظ شده برای فرد متفاوت از مالیات دستگاه پوز می باشد. البته نمی توان به صورت قطعی در مورد پایین تر بودن مالیات دستگاه کش لس صحبت کرد.

کارگاه آموزشی «بازیگری و رئالیسم» در یاسوج برگزار شد
دنبال کنید

کش لس بدون مالیات 3

مالیات بر کش لس چگونه است؟

سقف مالیات برای دستگاه کش لس

طبق قانون مالیاتی کشور ایران، دستگاه های کش لس مشمول پرونده های مالیاتی نیستند. یعنی از همان زمانی که این دستگاه ها به صاحبان کسب و کارها ارائه می شوند، هیچ پرونده مالیاتی برای آن ها باز نمی شود. اما تراکنش های بانکی که با این دستگاه انجام می شود، رصد خواهد شد و حساب فرد مورد بررسی قرار می گیرد. مطابق با قوانین سقف مالیات برای تراکنش های بانکی در هر ماه ۱ میلیارد تومان است.

یعنی در صورتی که با دستگاه کش لس سقف ۱ میلیارد تومان پول به حساب خود واریز کنید، مشمول مالیات خواهید شد. یک قانون دیگر نیز وجود دارد که آن هم افزایش تعداد تراکنش های بانکی در هر ماه به بیش از ۲۰۰ بار می باشد.

خرید کش لس سیار و جیبی با بهترین قیمت از ویراپوز

با توجه به مزایای کش لس و برتری های آن نسبت به دستگاه پوز و کارتخوان، طبیعی است که بسیاری از افراد به دنبال خرید این دستگاه برای کسب و کار خودشان هستند. با وجود شرکت های ارائه دهنده فروش دستگاه کش لس سیار و جیبی، می توانید با خیالی آسوده از این دستگاه ها استفاده کنید. ویراپوز با داشتن چندین سال تخصص و تجربه برای فروش کش لس، توانسته محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه کند. می توانید برای خرید کش لس سیار با قیمت مناسب، به سایت ویراپوز مراجعه کنید و انواع دستگاه های کش را مشاهده نمایید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت کش لس سیار و ثابت و یا دریافت مشاوره برای خرید کش لس بدون مالیات، می توانید با کارشناسان ویراپوز در ارتباط باشید.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi