یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مناطق کم برخوردار در بحث زیرساخت‌ها با مشکل جدی روبرو هستند/ ضرورت توجه دولت به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و ناتمام حوزه انتخابیه

نماینده مردم طوالش در مجلس گفت: مناطق کم برخوردار در بحث زیرساخت‌ها با مشکل جدی روبرو هستند و مردم توقع دارند که دولت حجت‌الاسلام رئیسی به وظایف خودشان به درستی عمل کنند و امیدواریم به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و ناتمام حوزه انتخابیه توجه شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108304
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵

کرونا :

مناطق کم برخوردار در بحث زیرساخت‌ها با مشکل جدی روبرو هستند/ ضرورت توجه دولت به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و ناتمام حوزه انتخابیه

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، حسن محمدیاری در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۰ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از حضور حماسی مردم که باعث افتخار ملی شده‌اند، گفت: از همه کسانی که با حضورشان تنور انتخابات را گرم کردند تشکر می‌کنیم؛ لازم است مسئولان و نهادهای نظارتی نسبت به تخلفات احتمالی توجه داشته باشند و هر کس در هر مقامی از مدار قانون خارج شود نباید از پاسخگویی مصون بماند و توجه به این موضوع باید در دستور کار هیأت نظارت و شورای نگهبان قرار گیرد.

نماینده مردم طوالش در مجلس ادامه داد: مسئولان باید در مورد پروژه‌های نیمه تمامی که نیاز به نگاه ویژه دولت دارند، پاسخگوی مردم و نمایندگان باشند و در اسرع وقت آنها را تعیین تکلیف کنند.

وی در تذکری به وزیر نیرو در مورد تداوم تکمیل سد شفارود و تعیین تکلیف واگذاری پروژه بر ضرورت توجه به این موضوع تأکید کرد.

محمدیاری در تذکری به وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به اینکه قول دادید شرکت زیرساخت را پیگیر موضوع تأمین اعتبارات کمربندی تالش کنید و برای نهایی شدن از سازمان برنامه و بودجه به طور قطع نیاز است وزیر ورود و به قولشان عمل کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: در بحث زیرساخت‌ها در مناطق کم برخوردار با مشکل جدی روبرو هستیم و مردم توقع دارند که دولت حجت‌الاسلام رئیسی به وظایف خودشان به درستی عمل کنند و امیدواریم به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و ناتمام حوزه انتخابیه توجه شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi