شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت حمایت یارانه ای از مردم در بخش مسکن و حمل و نقل

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی معتقد است اگر بتوانیم در بخش هایی نظیر حمل و نقل و مسکن به خوبی از مردم حمایت یارانه ای کنیم این موضوع می تواند بخشی از هزینه های خانوارها را کاهش دهد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108261
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵

کرونا :

ضرورت حمایت یارانه ای از مردم در بخش مسکن و حمل و نقل

جعفر قادری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در ارزیابی خود پیرو ارائه یارانه اقتصادی و معیشتی گفت: در این بخش ما نیز با مشکلاتی از قبیل ارائه یارانه به ابتدا و یا انتهای زنجیره تولید مواجه هستیم. این مشکلات ماحصل عدم مطالعه جدی دولت در زمینه موضوع یارانه هاست چراکه دولت باید به گونه ای عمل کند که هدف گیری اصابت یارانه ها درست باشد.

 یارانه ها به انتهای زنجیره تولید پرداخت شود

وی با بیان اینکه متاسفانه این مشکلات باعث شده تا یارانه ها به مردم کارایی لازم را نداشته باشند، گفت: به واقع باید یارانه ها به انتهای زنجیره تولید پرداخت شود چراکه این موضوع می تواند منطقی تر باشد و مشکل قشرها و گروه های آسیب پذیر بهتر حل خواهد شد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: برخی از موضوعات اعم از مسکن، حمل و نقل و کالاهای اساسی – غذایی  بخش عمده ای از هزینه های خانوار را تشکیل می دهد. از این رو اگر بتوانیم تخصیص یارانه به این بخش را مدنظر قرار دهیم و نیازهای ضروری خانوارها را با یارانه ها تامین کنیم این موضوع می تواند کمک رسان باشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر بتوانیم در بخش هایی نظیر حمل و نقل و مسکن به خوبی از مردم حمایت یارانه ای کنیم این موضوع می تواند بخشی از هزینه های خانوارها را کاهش دهد.

قادری در ادامه با اشاره به ارائه کالابرگ به اقشار جامعه گفت:کالابرگ می تواند این اطمینان را به خانوارها دهد که این یارانه صرف کالاهای اساسی خواهد شد.از این رو کالابرگ می تواند ارجحیت پیدا کرده و موثر باشد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi