دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جذب اعتبار ۳۲ میلیارد ریالی جهت تکمیل ۴ پروژه‌ ورزشی در مدارس روستایی ملایر

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: ضمن دریافت مجوز تاسیس دانشگاه فرهنگیان در ملایر و جذب اعتبار ۳۲ میلیارد ریالی جهت تکمیل ۴ پروژه‌ ورزشی در مدارس روستایی محقق شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108217
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

کرونا :

جذب اعتبار ۳۲ میلیارد ریالی جهت تکمیل ۴ پروژه‌ ورزشی در مدارس روستایی ملایر

هادی بیگی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت به اقدامات انجام داده در حوزه انتخابیه خود جهت آبادانی بیشتر اشاره کرد و گفت: به منظور توسعه آموزش ‌و پرورش و آموزش عالی در شهرستان ملایر مجوز تاسیس دانشگاه فرهنگیان در ملایر از وزارت علوم و آموزش و پرورش دریافت کرده و جذب اعتبار ۳۲ میلیارد ریالی جهت تکمیل ۴ پروژه‌ ورزشی در مدارس روستایی ملایر محقق شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در راستای توسعه زیرساخت‌های صنعتی ملایر، با پیگیری شهردار و با تلاش اینجانب طرح شهرک صنعتی شهر زنگنه در بخش زند در زمینی به مساحت ۱۸۰ هزار متر مربع تصویب شد، همچنین تعداد ۲۱۷ واحد کارگاهی و صنایع تبدیلی متوسط و بزرگ با ظرفیت ایجاد اشتغال ۷۰۰ نفر به عنوان بزرگترین پروژه مدیریت شهری در بین شهرداری‌های استان همدان طی ۶ ماه گذشته با سرمایه‌گذاری بیش از ۶۰۰۰ میلیارد ریال محقق شد.  

وی با اشاره به اصلاح و بهبود وضعیت راه‌ها و جاده‌های اصلی و روستایی ملایر، افزود: از آنجا که ایمنی شهروندان ملایری اولویت بنده بود لذا با جذب اعتبار و بسیج مسئولان دولتی جهت انجام پروژه‌های حوزه راه در شهر و روستاهای ملایراقدامات لازم را انجام دادیم.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به اقدامات انجام داده در حوزه آب و فاضلاب شهرستان ملایر اشاره کرد و افزود: ۶۹ روستای ملایر در حوزه آب و آبرسانی مورد توجه قرار گرفتند که در این راستا جذب و تامین بیش از ۱۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت انجام پروژه‌های آبرسانی در شهرستان ملایر محقق شد./

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اقدامات تروریستی در این استان را محکوم کرد
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi