یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتباط استفاده از کود های ارگانیک شوک و مقابله با بیماری کرونا

ارتباط استفاده از کود های ارگانیک شوک و مقابله با بیماری کرونا طبق تحقیقات میدانی مجموعه آل کود ثابت شد افرادی که از میوه ها و مواد غذایی ارگانیک استفاده میکنند بدن قوی تر و قدرت ایمنی بالاتری نسبت به افراد عادی دارند. کود شوک ده ایکس کامل ترین نانو کود ارگانیک دنیا می باشد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108135
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۰۴

کرونا :

ارتباط استفاده از کود های ارگانیک شوک و مقابله با بیماری کرونا

ارتباط استفاده از کود های ارگانیک شوک و مقابله با بیماری کرونا

طبق تحقیقات میدانی مجموعه آل کود ثابت شد افرادی که از میوه ها و مواد غذایی ارگانیک استفاده میکنند بدن قوی تر و قدرت ایمنی بالاتری نسبت به افراد عادی دارند. کود شوک ده ایکس کامل ترین نانو کود ارگانیک دنیا می باشد که با استفاده از آن می توانیم محصولات صد در صد ارگانیکی به دست آوریم و در پی آن بعد از استفاده از میوه و سبزیجات ارگانیک بدن فوق العاده قوی تری نسبت به انواع بیماری ها از جمله کرونا داشته باشیم.

ارتباط استفاده از کود های ارگانیک شوک و مقابله با بیماری کرونا 4

اکثر مواد غذایی که ما استفاده میکنیم یا مستقیم از بخش کشاورزی به دست میاید و یا به صورت غیر مستقیم فراوری شده و سپس مورد استفاده قرار میگیرد.

دو نوع از محصولات ارگانیک صد در صدی مجموعه آل کود میتوان به پسته صد در صد ارگانیک و همیچنین زعفران صد در صد ارگانیک اشاره کرد.

تحقیقات به عمل آماده توسط تیم خبره آل کود نشان داد هر زمین یا باغی که دو الی سه سال از کود های شوک استفاده کند تمامی محصولات آن به شرطی که از هیچگونه سمی استفاده نکند ارگانیک می شود و این سه سال صرفآ جهت پاکسازی و تنفس سالم برای خاک و درختان الزامی است.

کشف ترکیب منحصر به فردی که باعث افزایش چشمگیر رشد در گیاهان و افزایش انفجاری باردهی محصولات می شود.

ارتباط استفاده از کود های ارگانیک شوک و مقابله با بیماری کرونا 5

دکتر کاظم شهرکی نسب پیش رو در صنعت واردات کود کشاورزی از امریکا توانست محصول ده عنصری مورد نیاز گیاهان را طی یک اقدام به موقع وارد کشور کند و براحتی در دسترس تمامی کشاورزان میهنمان قرار دهد.

فرمانداردنا در پیامی روز دانشجو۱۶آذر را تبریک گفت
دنبال کنید

نام این ترکیب منحصر به فرد کود شوک ده ایکس آمریکایی می باشد.

کود معجزه آسا با ترکیبات نانو صد در صد ارگانیک.

این محصول به صورت مایع در بسته بندی های یک، پنج و بیست لیتری در بازار عرضه می شود و به عنوان کامل ترین کود کشاورزی در ایران از آن یاد میشود.

تاثیر این کود در گلخانه در کمتر از ۱۰ ساعت نمایان می شود و در شرایط میدانی و زمین کشاورزی چه زراعت و چه باغات در کمتر از ۲ روز معجزه را مشاهده می کنیم.

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi