پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان برای بهسازی راه های بجنورد- شوقان به سنخواست و میامی به سنخواست

نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان برای بهسازی راه بجنورد-شوقان به سنخواست و همچنین اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان برای طرح راه اصلی میامی-(جاجرم و گرمه) – سنخواست اختصاص داده شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107910
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸

کرونا :

اختصاص اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان برای بهسازی راه های بجنورد- شوقان به سنخواست و میامی به  سنخواست

سید محمد پاکمهر در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: با پیگیری های انجام شده شبکه های آبیاری نوین رزقانه در روزهای اخیر به بهره برداری رسید این پروژه به میزان ۱۰ کیلومتر شبکه انتقال و ۷۷ هکتارآبیاری نوین با اعتباری بالغ بر ۱۲۵ میلیارد ریال برای ۱۸۰۰ خانوار بوده است.

وی افزود: همچنین تعداد ۱۵ پروژه بنیاد مسکن در شهرستان بجنورد به متراژ ۴۷ هزار متر مربع با اعتبار میلیاردی به بهره برداری رسید همچنین نخستین نمایشگاه تخصصی زنجیره ارزش فرش دستباف و دستبافه های سنتی هم به بهره برداری رسید.

نماینده مردم بجنورد در مجلس بیان کرد: اخیرا نیز نشستی با معاونت پارلمانی وزیر راه، نماینده سازمان هواپیمایی کشور، نماینده راه آهن، نماینده سازمان ملی زمین و مسکن و … برگزار شد که تصمیات بسیار ارزشمند و شفافی نسبت به مشکلات مطرح شده در جلسه اتخاذ شد و جهت اجرا به دستگاه ها ابلاغ شده است.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: از مواردی که در این نشست مصوب شد اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان برای بهسازی راه بجنورد-شوقان به سنخواست و همچنین اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان برای طرح راه اصلی میامی-(جاجرم و گرمه) – سنخواست اختصاص داده شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi