دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان برای دانشگاه علوم پزشکی ایلام

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: دستور اختصاص اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های بهداشتی و درمانی به دانشگاه علوم پزشکی داده شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107904
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷

کرونا :

اختصاص اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان برای دانشگاه علوم پزشکی ایلام

سارا فلاحی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در تشریح نشست با معاون وزیر بهداشت گفت: در این دیدار پیرامون حل مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه و اختصاص اعتبار برای تکمیل پروژه های بهداشتی و درمانی بحث و بررسی شد و خوشبختانه پس از استماع موارد مطروحه دستورات لازم را صادر نمودند.

وی افزود: در این نشست دستور اختصاص اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های بهداشتی و درمانی به دانشگاه علوم پزشکی داده شد همچنین مقرر شده است حدود ۵ میلیارد تومان هم به شهرستان های فاقد بیمارستان حوزه انتخابیه تخصیص داده شود تا برای تجهیز مراکز بهداشت این شهرها صرف شود.

نماینده مردم ایلام در مجلس عنوان کرد: پیگیری های مکرری برای اختصاص یک دستگاه ام آر آی به بیمارستان رازی صورت گرفته بود اما به دلیل اینکه مبلغی را باید دانشگاه علوم پزشکی پرداخت می کرد و توان پرداخت این مقدار را نداشت مقرر گردید از طریق هیات امنای ارزی اعتبار خرید این دستگاه پرداخت شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi