یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح فاز دوم مرغداری گوشتی در روستای کهریز ناظم/آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی شهرداری سامن

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی شهرداری سامن همزمان با ایام دهه مبارک فجر،خبرداد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107898
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵

کرونا :

افتتاح فاز دوم مرغداری گوشتی در روستای کهریز ناظم/آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی شهرداری سامن

احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت بااشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه همزمان با  آغاز دهه مبارک فجر ،از آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی شهرداری سامن خبرداد و گفت: آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی شهرداری سامن با حضور فرماندار ویژه شهرستان، بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سامن و تعدادی از مسئولین شهرستان و بخش انجام شد.

آزادی خواه،به افتتاح فاز دوم مرغداری گوشتی در روستای کهریز ناظم اشاره و مطرح کرد:فاز دوم مرغداری گوشتی در روستای کهریز ناظم با حضور  فرماندار ویژه شهرستان، بخشدار و شهردار سامن نیروهای نظامی و انتظامی و تعدادی از مسئولین شهرستان و بخش افتتاح شد.

افتتاح پرورش ماهی سردآبی در روستای مبارک آباد

نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به پنجمین روز از دهه مبارک فجر در بخش سامن،بیان کرد:همزمان با  پنجمین روز از دهه مبارک فجر در بخش سامن ،ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام روستای کرتیل آباد و شهید گمنام شهر سامن،برگزارشد؛ همچنین ادای احترام به مقام شامخ شهدا و افتتاح پرورش ماهی سردآبی در روستای مبارک آباد از توابع بخش جوکار شهرستان ملایر در سومین روز از دهه مبارک فجر صورت گرفت.

آزادی خواه،افزود:این مراسم همراه با فرماندار ویژه شهرستان و معاونین فرماندار، بخشدار جوکار، تعدادی از مسئولین شهرستان و بخش و اهالی روستای مبارک آباد برگزار شد.

جشن انقلاب در روستای منگاوی

 نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی به برگزاری جشن انقلاب در روستای منگاوی اشاره و افزود:مراسم جشن دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر، با حضور فرماندار ویژه شهرستان، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، بخشدار جوکار، تعدادی از مسئولین شهرستان، اعضای شورای اسلامی، دهیار و اهالی روستای منگاوی برگزار شد.

موافقت وزارت صمت با افزایش واردات میوه های گرمسیری توسط مرزنشینان
دنبال کنید

آزادی خواه از افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری جوکار در دهه مبارک فجر خبرداد و مطرح کرد:پروژه های عمرانی انجام شده توسط شهرداری جوکار با حضورامام جمعه جوکار و مسئولین شهرستان مورد افتتاح، بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد. از جمله این پروژه ها روکش آسفالت بلوار خلیج فارس، بهسازی پارک الغدیر، کلنگ زنی پیسب اسب دوانی بود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی،آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، به آیین افتتاح پروژه آسفالت روستای سنگ سفید اشاره و بیان کرد: همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر و با حضور فرماندار ویژه شهرستان، معاونین فرماندار و مسئولین شهرستان، بهسازی و آسفالت معابر روستای سنگ سفید افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی به حضور خود در روستای جوزان اشاره و گفت:در دیدار با اهالی و معتمدین روستای جوزان مسائل و مشکلات روستا مورد بررسی و پیگیری قرارگرفت.موضوع پیگیری مشکلات روستاها به ویژه روستاهای دره جوزان،مورد بررسی قرار گرفت. 

بررسی مشکلات کامیون داران

آزادی خواه، مطرح کرد:با اعضای انجمن صنفی کامیونداران شهرستان دیدار و گفتگویی انجام شد حوزه حمل و نقل و بار از اهمیت ویژه‌ای در کشور برخورد است و باید مورد توجه بیشتر نیز قرار گیرد.
وی با اشاره به دعوت از معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به ملایر در تاریخ ۱۵ آذر ماه افزود:پیگیر رفع مشکلات حوزه راهداری، کامیونداران و اتحادیه های باربری در شهرستان هستیم.

نماینده مردم ملایر درمجلس احداث پارکینگ خودروهای سنگین را یکی از نیازهای اساسی و مطالبه کامیونداران دانست و عنوان کرد:پیگیری‌های لازم برای رفع این مشکل در حال انجام است که امیدوارم هر چه زودتر به نتیجه مطلوب برسیم.

شناسایی ۱۱ مجموعه دارای توجیه اقتصادی در استان لرستان/ مشکلات صنایع دستی و ۱۶۱ طرح نیمه‌تمام در مجلس پیگیری می‌شود
دنبال کنید

بازدید از نمایشگاه شهریران

 آزادی خواه،به بازدید از نمایشگاه شهریران در مصلی حضرت امام خمینی(ره) تهران و حضور در غرفه شهرداری ملایر،اشاره و مطرح کرد:”نمایشگاه شهریران “ضمن معرفی دستاوردها و خدمات شرکت های فعال در حوزه شهری، سعی دارد تا با استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان، خدمات شهری را با دانش روز پیوند بزند.این نمایشگاه از تاریخ ۱ الی ۳ بهمن ماه در مصلی حضرت امام خمینی(ره) تهران برگزار شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi