دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزارت ورزش کم کاری های موجود در ورزش گنبدکاووس را جبران کند

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس گفت: انتظار می رود وزارت ورزش توجه ویژه ای به رفع مشکلات ورزشی حوزه انتخابیه داشته باشد و اعتبارت لازم را برای تکمیل پروژه های ورزشی حوزه انتخابیه اختصاص دهد تا اینکه با تعیین تکلیف این پروژه ها جوانان منطقه بتوانند از آنها بهره مند شوند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107868
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴

کرونا :

وزارت ورزش کم کاری های موجود در ورزش گنبدکاووس را جبران کند

امانقلیچ شادمهر در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ، با انتقاد از کم کاری های وزارت ورزش در حوزه انتخابیه گفت: گنبدکاووس مهد والیبال و سوارکاری است اما این ورزش های از فضای کافی برخوردار نیستند که جوانان با استعداد منطقه از آنها برخورد شوند.

وی افزود: برخی از سالن های ورزشی حوزه انتخابیه امکانات و تجهیزات کافی ندارند که ورزشکاران بتوانند از آنها استفاده کنند مثلا سالن چند منظوره داشلی برون با کمبود امکانات روبه رو است و متاسفانه توجهی به این موضوع نیز نمی شود.

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس عنوان کرد: شهرستان گنبد کاووس باید چند زمین چمن مصنوعی داشته باشد اما تعداد این زمین ها ناکافی است و چند پروژه ورزشی هم داریم که از اعتبار کافی برخوردار نیستند و نیمه تمام مانده اند.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: انتظار می رود وزارت ورزش توجه ویژه ای به رفع مشکلات ورزشی حوزه انتخابیه داشته باشد و اعتبارت لازم را برای تکمیل پروژه های ورزشی حوزه انتخابیه اختصاص دهد تا اینکه با تعیین تکلیف این پروژه ها جوانان منطقه بتوانند از آنها بهره مند شوند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi