دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاکید بر تخصیص امکانات ورزشی برای رزن و درگزین در نشست با وزیر ورزش

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس گفت: اخیرا دیداری با وزیر ورزش داشتم که بر تخصیص اعتبار برای بازسازی سالن های ورزشی و همچنین تخصیص امکانات برای این سالن ها تاکید شد و مقرر گردید موارد مطروحه در نشست انجام شوند و امیدوارم که این اتفاق سریعا انجام شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107862
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲

کرونا :

تاکید بر تخصیص امکانات ورزشی برای رزن و درگزین در نشست با وزیر ورزش

حسن لطفی در گفت‌ وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: با پیگیری های انجام شده در طول این سه سال اخیر و با رعایت کلیه قوانین تقسیمات کشوری، وزیر کشور با ارتقاء روستای شاهنجرین مرکز بخش شاهنجرین شهرستان درگزین به شهر شاهنجرین موافقت کرد که این اقدام ارزشمندی است چرا امکانات بیشتری به این شهر تعلق خواهد گرفت.

وی افزود:  همچنین با تلاش های مستمر مقرر شد شرکت سرمایه گذاری شستا گاو داری شش هزار راسی سنقر آباد را در اسرع وقت به بهره برداری برساند و مقررشد استادیوم ورزشی آموزش و پرورش شهر رزن(نرسیده به روستای فارسجین) با مشارکت وزارت کار تعاون و اجتماعی تکمیل شود.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس عنوان کرد: اخیرا نیز دیداری با وزیر ورزش داشتم که بر تخصیص اعتبار برای بازسازی سالن های ورزشی و همچنین تخصیص امکانات برای این سالن ها تاکید شد و مقرر گردید موارد مطروحه در نشست انجام شوند و امیدوارم که این اتفاق سریعا انجام شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi