شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

خط کرج-هشتگرد تحویل متروی تهران داده شد/پیگیری برای فعالسازی این خط

رییس مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس، با اشاره به تامین ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبارات برای رفع مشکلات خط کرج-هشتگرد که تحویل متروی تهران داده شده است از پیگیری برای فعالسازی این خط جهت تسهیل تردد مردم این منطقه از هشتگرد به تهران خبرداد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107832
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵

کرونا :

خط کرج-هشتگرد تحویل متروی تهران داده شد/پیگیری برای فعالسازی این خط

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقداماتی که در جهت بهبود وضعیت مهستان انجام داده است، گفت: تامین زیرساخت‌های مورد نیاز در مهستان از جمله مترو کرج به شهر جدید هشتگرد از جمله اقداماتی بود که پیگیری و انجام شد، متاسفانه این پروژه در دولت سابق برغم وجود مشکلات فنی اعم از برق و سیگنال و عقب ماندگی‌هایی که داشت، افتتاح شد که این اقدام مورد انتقاد ما بود.  

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: رفع این مشکلات نیاز به تامین ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبارات داشت که الان تامین شده است و کار به سرانجام خوبی رسیده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: ما در جلسه‌ای که با آقای زاکانی داشتیم مترو هشتگرد به کرج تحویل متروی تهران داده شد که امیدواریم به زودی فعال شود تا مردم این منطقه بتوانند به طور مستقیم از هشتگرد به تهران تردد داشته باشند.

رییس مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی، در بیان اقداماتی که در حوزه روستایی این منطقه انجام داده است، تاکید کرد: در سه سال و نیم گذشته بیشترین کار در جاده‌های روستایی شهرستان طالقان انجام شد کمااینکه از جاده بالا طالقان در روستای گته‌ده بعد از ۴۰ سال هم گازرسانی و هم آسفالت شد و این از کارهای بزرگی بود که با کمک دولت مردمی انجام شد که در اینجا لازم می‌دانم از آقای رییسی و وزرای مربوطه قدردانی کنم./

پایان پیام

مدال افتخار مجلس یازدهم این بود که برآیند کلی عملکرد ما مقبول رهبر حکیم انقلاب است
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi