پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فلسفه تشکیل شورای راهبردی آب در استان فارس

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: فلسفه تشکیل شورای راهبردی آب استان فارس، انجام کارهای بزرگ و محرک برای حل دائمی مشکل آب در فارس بوده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107728
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸

کرونا :

فلسفه تشکیل شورای راهبردی آب در استان فارس

ابراهیم عزیزی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت،  به فلسفه تشکیل شورای راهبردی آب در استان فارس اشاره کرد و گفت: فلسفه تشکیل شورای راهبردی آب استان فارس، انجام کارهای بزرگ و محرک برای حل دائمی مشکل آب در فارس بوده است.

وی افزود: حدود چهار سال پیش پیشنهاد تشکیل شورای راهبردی استان فارس را با حضور مدیران و صاحب نظران این حوزه ارائه دادیم چرا که معتقد بودیم با خرد جمعی می توان به راهبردهای مناسب در این راستا دست یازید.

نماینده مردم شیراز در مجلس بیان کرد: پس از تشکیل این شورا، موضوع خط انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس به عنوان یک موضوع محوری مورد بحث و بررسی و پیگیری قرار گرفت که در نهایت اجرایی شد. یک از دلایلی که پروژه خط انتقال آب از دریا که حدود یک دهه مسکوت مانده بود، به نتیجه رسید، همین شورای راهبردی بود.

عزیزی عنوان کرد: ما شورای راهبردی را طوری برنامه ریزی کردیم که کارهای کلان و بنیادی استان را در این شورا دنبال کنیم لذا شورا نباید درگیر کارهای کوچک و جزئی شود. شورای راهبردی آب استان فارس پس از پروژه خط انتقال باید سایر کارهای بر زمین مانده را در این حوزه دنبال کند و بتوانیم در آینده مشکلات را به حداقل برسانیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi