شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست با معاون وزیر راه جهت تخصیص اعتبار برای تسریع در تکمیل محورهای مواصلاتی بهار و کبودرآهنگ

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: با معاون وزیر راه جهت تخصیص اعتبار برای تسریع در تکمیل محورهای مواصلاتی بهار و کبودرآهنگ جلسه ای برگزار شد و مقرر گردید اقدامات لازم انجام پذیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107680
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴

کرونا :

نشست با معاون وزیر راه جهت تخصیص اعتبار برای تسریع در تکمیل محورهای مواصلاتی بهار و کبودرآهنگ

فتح اله توسلی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا جلسه ای با ریاست سازمان شهرداری ها و دهیاری کشور داشتم که در این نشست پیرامون تامین امکانات از جمله ماشین آتش نشانی، لودر و … برای شهرداری صحبت شد و پس از مباحث مطرح شده مقرر شد بررسی های لازم صورت پذیرد و پس از آن اقداماتی در این رابطه انجام گیرد.

وی افزود: برای حل مشکلات محورهای مواصلاتی حوزه انتخابیه نیز با معاون وزیر راه و شهرسازی نشستی داشتم و مقرر گردید اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه ها در نظر گرفته شود و امیدوارم با همکاری اداره کل استان این محورها سریعا تکمیل شوند از ایجاد حوادث جاده ای پیشگیری شود.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس بیان کرد: شبانه روزی شدن درمانگاه شهر مهاجران یکی از مطالبات چندین ساله و به‌حق شهروندان این شهر بود که در سال گذشته با پیگیری لازم این امر محقق شد.

توسلی اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری شورای اسلامی شهر مهاجران، خیرین و نیز شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی همدان عملیات اجرایی ساخت و احداث پایگاه اورژانس ۱۱۵ این شهر آغاز شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi