شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

12 بهمن در بهمئی گرامی داشته شد

به گزارش کرونا از یاسوج مراسم غبارروبی به مناسبت ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی ره در بهمئی برگزار شد. امام جمعه شهرستان بهمئی در این مراسم گفت: امروز روز اسلام است و روزی است که اسلام مجدداً حیات دوباره یافت در این ایام  یکی از والاترین مقدس‌ترین و بزرگ‌ترین نعمت‌های  الهی در حق بشریت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107561
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵

کرونا :

12 بهمن در بهمئی گرامی داشته شد

به گزارش کرونا از یاسوج مراسم غبارروبی به مناسبت ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی ره در بهمئی برگزار شد.

امام جمعه شهرستان بهمئی در این مراسم گفت: امروز روز اسلام است و روزی است که اسلام مجدداً حیات دوباره یافت در این ایام  یکی از والاترین مقدس‌ترین و بزرگ‌ترین نعمت‌های  الهی در حق بشریت و عموم آزادی‌خواهان و مردم و ملت و امت ما یعنی  یعنی نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: این نعمت عظیم با اراده خدای متعال و عنایات اهل بیت علیهم السلام و همراهی مردم و مدیریت معصوم گونه یکی از نوادگان حضرت زهرا سلام الله علیها یعنی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه اتفاق افتاد در این راه مقدس هزینه‌های زیادی این امت داد این نظام مقدس و این نعمت عظیم با خون جوانان وطن به وجود آمد و این امت شهید دادند امروز وظیفه همه ما تعظیم شعائر الهی و لبیک گفتن به دعوت امام و شهیدان و ولایت است که در واقع همان همسنگری است.

وی ادامه داد: پیام امروز امام و شهیدان همان گفتمان رهبر حکیم و عالیقدر انقلاب و امام حاضر امت است و در واقع شهیدان از ما می‌خواهند که ولایت مدار باشیم و رمز اصلی پیروزی این انقلاب و نظام اسلامی همین ولایتمداری بود امروز وظیفه ماست که همه در صحنه باشیم همه باید بیدار شویم همه باید توجه بکنیم امروز حق امام و شهیدان و ولایت این است.

وی گفت: همه در صحنه و میدان باشیم و اصلاً وقتی امروز رهبر حکیم و عالیقدر انقلاب مانند یک مجاهد با تمام وجود در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی آرمان‌های امام و شهیدان و مردم در صحنه حاضر هستند تکلیف بر همگان تمام است.

احداث 9 تصفیه خانه فاضلاب در کردستان پس از انقلاب اسلامی
دنبال کنید

وی از عموم مردم و مسئولان بهمئی دعوت کرد جهت شرکت در مراسم یکمین سالگرد شهید داوود جاودانیان حضور پیدا کنند.

گفته میشود مراسم سالگرد این شهید امروز ۱۲ بهمن مصادف با آغاز دهه فجر ساعت ۱۴ ظهر با سخنرانی سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان در روستای کت شهرستان بهمئی برگزار می‌شود.

12 بهمن در بهمئی گرامی داشته شد 5

12 بهمن در بهمئی گرامی داشته شد 6

12 بهمن در بهمئی گرامی داشته شد 7

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi