شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبرهای خوب از راه‌اندازی داروخانه هلال احمر و استقرار بالگرد در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، کاظم فلاحی‌دوست در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت راه‌اندازی داروخانه‌های هلال احمر گفت: متاسفانه تنها استانی بودیم که داروخانه هلال احمر نداشتیم که مردم برای تامین دارو به زحمت می‌افتادند و محبور بودند داروهای بیماران خاص را در سایر استان‌ها تامین کنند. مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107514
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵

کرونا :

خبرهای خوب از راه‌اندازی داروخانه هلال احمر و استقرار بالگرد در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، کاظم فلاحی‌دوست در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت راه‌اندازی داروخانه‌های هلال احمر گفت: متاسفانه تنها استانی بودیم که داروخانه هلال احمر نداشتیم که مردم برای تامین دارو به زحمت می‌افتادند و محبور بودند داروهای بیماران خاص را در سایر استان‌ها تامین کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد افزود: مجوز داروخانه هلال احمر شرایط خاصی دارد و به راحتی موافقت نمی‌شود که در سفر اخیر وزیر بهداشت در یک جلسه خصوصی مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.

وی بیان کرد: در راستای راه‌اندازی داروخانه هلال احمر ۹۰ متر به فضای داروخانه اضافه کردیم و در تدارک راه‌اندازی این داروخانه هستیم، البته چون فضای فیزیکی آماده نیست ممکن است افتتاحیه یک هفته‌ای به تاخیر بیفتد.

این مسوول در خصوص نبود بالگرد در استان گفت: با همراهی سرپرست اورژانس ۱۱۵ این موضوع را با مدیریت اورژانس پیگیری کردیم که دبیرکل جمعیت هلال احمر با رایزنی با شرکت نوید هلال احمر قول مساعد دادند که بالگرد در اختیار استان قرار دهد.

فلاحی‌دوست خاطرنشان کرد: بالگرد متعلق به هلال احمر است اما در اختیار اورژانس ۱۱۵ قرار می‌گیرد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi