شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

هدایتخواه از راه‌‌اندازی یک ستاد انتخاباتی خاص در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

به گزارش کرونا از یاسوج؛ ستار هدایتخواه در نشست شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد به تشکیل ستاد مردم ایران برای انتخابات مجلس در استان اشاره کرد و گفت: حجت‌الاسلام سید ابراهیم افتخاری به عنوان رئیس ستاد مردم ایران در استان معرفی شد. وی گفت: هدف اصلی این است که بدون اینکه از کاندیدای خاصی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107502
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰

کرونا :

هدایتخواه از راه‌‌اندازی یک ستاد انتخاباتی خاص در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

به گزارش کرونا از یاسوج؛ ستار هدایتخواه در نشست شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد به تشکیل ستاد مردم ایران برای انتخابات مجلس در استان اشاره کرد و گفت: حجت‌الاسلام سید ابراهیم افتخاری به عنوان رئیس ستاد مردم ایران در استان معرفی شد.

وی گفت: هدف اصلی این است که بدون اینکه از کاندیدای خاصی حمایت کند فقط بر مسئله مشارکت تمرکز داشته باشد.

هدایتخواه افزود: در روستاها مشکل نداریم مشکل در شهرهاست در همین خصوص قشرهای خاصی که ممکن است مشارکت کمتری داشته باشند از میان خود آنها افراد تاثیر گذاری انتخاب می‌شود تا برای حضور آن‌ها در انتخابات روشنگری کنند.

وی گفت: رای سفید دادن هم یک خطر است و امیدواریم ستاد در دهه فجر افتتاح شود و کار خود را برای کمک به مشارکت بیشتر آغاز کند.

هدایتخواه گفت: متاسفانه برخی کاندیداها و هواداران آنها مسائل اخلاقی را رعایت نمی کنند و متاسفانه فضای مجازی کنترل نمی شود و هر کسی هر توهینی دلش خواست انجام می‌دهد که باید فکری کرد.

وی گفت: فحش دادن و توهین کردن نهادینه شده است برای این فضای بی در و پیکر باید کاری شود و ارشاد در خصوص برخی سایت‌ها و فضای مجازی که چنین اقداماتی می‌کنند وارد عمل شود تا به راحتی توهین و تهمت زده نشود.

هدایتخواه افزود: در قالب ستاد مردم از اقشار مختلف استفاده می کنیم که خودشان با خودشان در بحث مشارکت کنند محتواهای خوبی هم تولید شده و شبهات احصا شده است و پاسخ‌ها آماده است.

وی گفت: تلاش دشمن ایجاد یاس و ناامیدی است که دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب است همچنین دولتی‌ها نباید در این برهه حساس اقداماتی کنند که موجب نارضایتی شود که از جمله به گرانی‌ها می‌توان اشاره کرد.

آمادگی ۲ هزار کارآفرین برای کمک به طرح اشتغال بهبودیافتگان مواد مخدر
دنبال کنید

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi