شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری آزادسازی یک خط از جاده جایگزین سد هراز برای خروج از بار ترافیکی/اجرای عملیات احداث دوربرگردان جاده آمل به بابل در منطقه قلعه‌کش

نماینده مردم آمل در مجلس، در تشریح اقداماتی که در حوزه راه و شهرسازی این منطقه انجام داده است به پیگیری آزادسازی یک خط از جاده جایگزین سد هراز برای خروج از بار ترافیکی و اجرای عملیات احداث دوربرگردان جاده آمل به بابل در منطقه قلعه‌کش اشاره کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107351
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷

کرونا :

پیگیری آزادسازی یک خط از جاده جایگزین سد هراز برای خروج از بار ترافیکی/اجرای عملیات احداث دوربرگردان جاده آمل به بابل در منطقه قلعه‌کش

رضا حاجی پور در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقداماتی که در حوزه راه‌های شهری و روستایی حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: جذب اعتبار مورد نیاز در جهت ساخت پل روستاهای چنگمیان، بلیران، سنگ درکا، نوا و پل گزونه پیگیری و انجام شد و در نهایت این پروژه‌ها تکمیل شده و به بهره‌برداری رسید.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: پیگیری برای آزادسازی یک خط از جاده جایگزین سد هراز در جهت خروج از بار ترافیکی و جذب اعتبار لازم برای تعریض محور هراز در فواصل مختلف از دیگر اقداماتی بود که انجام شد.

وی تصریح کرد: تعریض فاز اول محور ولیسده به کلوده، محور آمار به چمستان و جاده قدیم آمل به بابل از دیگر موضوعاتی بود که پیگیری و محقق شد. ضمن اینکه تعریض جاده آمل به سرخرود پیگیری شد که فاز اول آن انجام شده و فاز دوم آن نیز در حال اجرا است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: آسفالت راه‌های روستایی و تهیه قیر رایگان برای شهرداری‌های آمل و بنیاد مسکن از دیگر اقداماتی بود که انجام شد.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته، عملیات احداث دوربرگردان جاده آمل به بابل در منطقه قلعه‌کش در حال اجرا است، همچنین احداث دوربرگردان روستای کلاصفا پیگیری و انجام شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi