یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشکلات پروژه 30 ساله محور پاتاوه- دهدشت همچنان ادامه دارد

به گزارش کرونا از یاسوج؛ آرام آرام به تعطیلات نوروزی و مسافرت‌ها و ترددهای بالا در جاده‌های استان کهگیلویه و بویراحمد نزدیک می‌شویم. با راه‌اندازی جاده پاتاوه به دهدشت بعد از بیش از سه دهه اکنون بسیاری از مسافران و گردشگران و مردم مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد مسیر تردد خود را در این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107321
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴

کرونا :

مشکلات پروژه 30 ساله محور پاتاوه- دهدشت همچنان ادامه دارد

به گزارش کرونا از یاسوج؛ آرام آرام به تعطیلات نوروزی و مسافرت‌ها و ترددهای بالا در جاده‌های استان کهگیلویه و بویراحمد نزدیک می‌شویم.

با راه‌اندازی جاده پاتاوه به دهدشت بعد از بیش از سه دهه اکنون بسیاری از مسافران و گردشگران و مردم مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد مسیر تردد خود را در این جاده قرار داده‌اند.

آن‌ها امیدوار هستند که سریع‌تر و راحت‌تر و البته بدون حادثه شمال و جنوب استان کهگیلویه و بویراحمد را طی کرده و دیگر نیازی نباشد تا با عبور از استان فارس پیچ و خم‌های جاده بابا میدان یاسوج و یا جاده پرخطر سرفاریاب از آن سر استان به این سر استان سفر کنند.

اما متاسفانه بعد از گذشت بیش از سه دهه از عمر پروژه پاتاوه- دهدشت، این محور اکنون نیز همچنان دارای مشکل است به نحوی که برخی از عدم تایید این چاده توسط پلیس راه خبر می‌دهند؛ چرا که محور پاتاوه دهدشت نیازمند تجهیز به برخی علائم و روشنایی و سایر ملزومات است.

در این محور بحث سوخت و گازوئیل خودروهای سنگین نیز مطرح بوده و می‌بایست هرچه زودتر مسئولان کشوری و استانی تمهیدی برای این مشکلات بیاندیشند. 

هر چند باید راه‌اندازی این محور را به مسئولانی که شبانه روز پیگیر بودند تبریک گفت اما به قول ضرب المثل معروف «کار را آن کرد که تمام کرد» با وضعیت فعلی گویی این جاده هنوز افتتاح نشده چرا که حرف و حدیث در آن زیاد است جاده‌ای که همه استان برای راه‌اندازی آن چشم انتظار بودند و میلیاردها تومان اعتبار و بودجه هزینه آن شد چنین حرف و حدیث‌هایی همه تلاش‌ها و هزینه‌ها را زیر سوال می‌برد.

ایجاد اولین پارک علم و فناوری بین المللی در کشور
دنبال کنید

درد اصلی اینجاست که فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید در مورد جاده پاتاوه به دهدشت اگر ضعف‌های این جاده رفع نشود مشکلات ما چندین برابر می‌شود که تاکنون یک مورد از مشکلات این محور برطرف نشده است!!.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi