شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

حضور مردم در انتخابات، توطئه های دشمنان را خنثی می کند

به گزارش کرونا از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور امروز در جمع فرماندهان گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد، حضور در انتخابات را امری مهم و ضروری دانست و اظهار کرد: شرکت در انتخابات، شرکت در جبهه حق علیه باطل است و حضور پر شور مردم در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107303
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶

کرونا :

حضور مردم در انتخابات، توطئه های دشمنان را خنثی می کند

به گزارش کرونا از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور امروز در جمع فرماندهان گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد، حضور در انتخابات را امری مهم و ضروری دانست و اظهار کرد: شرکت در انتخابات، شرکت در جبهه حق علیه باطل است و حضور پر شور مردم در انتخابات، بار دیگر خط بطلان بر توطئه های دشمنان خواهند کشید.

وی افزود: باید بصیرت و آگاهی مردم در این باره افزایش یابد، تا دشمن نتواند به عقاید و باور های انقلابی نفوذ و لطمه ای وارد کنند.

امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص نقش مهم حضور گسترده مردم در صحنه ها تصریح کرد: در طول تاریخ اسلام هر جا که مردم در صحنه حضور داشتند، شاهد پیروزی و عزت دین مبین اسلام بودیم و هر جا که کوتاهی کردند، ظالمان مسلط شدند.

معصومی با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات آتی اظهار کرد: لازم است در انتخابات پیش رو، هرکس با آنچه که در توان دارد، امیدآفرینی کند تا ما شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات باشیم.

وی از انتخابات بعنوان یک فرصت اجتماعی یاد کرد و گفت: انتخابات یک فرصت است و اگر علی رغم همه مشکلات نتوانیم شرکت کنیم، قطعا نخواهیم توانست ایده های تحول گرا را بر کرسی بنشانیم.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با بیان این که حضور پرشور در انتخابات باعث افزایش سرمایه‌ های معنوی کشور در مقابل قدرت های بیگانه می‌شود، خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره قبل از انتخابات کشور توصیه و رهنمود هایی را مطرح می‌کنند که اگر این نکات به‌ درستی از سوی مسئولان و مردم مورد توجه قرار گیرد، از مؤلفه‌ های قدرت‌ ساز و تصمیم‌ ساز برای نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

وعده‌ بی‌سرانجام مسئولان این بار در گلزار شهدای «ده‌برآفتاب»/آقای مدیر راه؛ به قول خود عمل کنید
دنبال کنید

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi