یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پنج شنبه‌های گچساران تعطیل شد

عبدالله روشن ضمیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر افت شدید دمای هوا و به تبع افزایش مصارف گاز خانگی تجاری و تامین پایدار گاز و برق شهرها و روستاها پنجشنبه‌ها تا پایان بهمن ماه تعطیل شد.  وی بیان کرد: این اقدام در راستای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107297
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴

کرونا :

پنج شنبه‌های گچساران تعطیل شد

عبدالله روشن ضمیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر افت شدید دمای هوا و به تبع افزایش مصارف گاز خانگی تجاری و تامین پایدار گاز و برق شهرها و روستاها پنجشنبه‌ها تا پایان بهمن ماه تعطیل شد.

 وی بیان کرد: این اقدام در راستای تامین پایدار گاز و برق شهرها و روستاها و جلوگیری از قطع گاز و به استناد بند ۲ مصوبه شورای عالی امنیت ملی کشور مصوبه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان و درخواست شرکت گاز کهگیلویه بویراحمد صورت گرفته است.

 معاون توسعه و مدیریت نامه‌ریزی فرمانداری گچساران تصریح کرد: به همین دلیل ادارات سازمان‌ها دستگاه‌های اجرایی به استثنا مراکز خدمات رسان درمانی و نظامی از نهم بهمن روزهای پنجشنبه تا پایان بهمن ماه در کهگیلویه و بویراحمد تعطیل می‌باشد.

 روشن ضمیر عنوان کرد: ساعت کاری تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در سایر روزهای هفته از شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴:۳۰ می‌باشد.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi