پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اقدام خوب مسوولان نفت گچساران در روز پدر

به گزارش کرونا از گچساران غلامرضا کمالی در دیدار با دو پرسنل حادثه دیده ناشی از کار و همچنین خانواده مرحوم‌ عزیزیان با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در سازمان گفت: حفظ و پاسداشت منابع انسانی در صنعت نفت باید همواره مورد توجه مدیران و روسا قرار گیرد. وی بیان کرد: شرکت بهره برداری نفت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107115
تاریخ انتشار : جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰

کرونا :

اقدام خوب مسوولان نفت گچساران در روز پدر

به گزارش کرونا از گچساران غلامرضا کمالی در دیدار با دو پرسنل حادثه دیده ناشی از کار و همچنین خانواده مرحوم‌ عزیزیان با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در سازمان گفت: حفظ و پاسداشت منابع انسانی در صنعت نفت باید همواره مورد توجه مدیران و روسا قرار گیرد.

وی بیان کرد: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با توجه به مسولیت خطیر خود و پراکندگی مناطق عملیاتی باید با نهایت دقت به منظور حفظ، نگهداشت و تکریم اصلی ترین سرمایه های شرکت و مهم ترین عامل تولید مدنظر قرار دهیم.

مدیرعامل نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: تحقق تولید بیش از ۱۰۰ درصدی نفت و گاز در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به عنوان قلب نفت ایران مرهون تلاش و مجاهدت شبانه روزی کارکنان این شرکت است.

کمالی عنوان کرد: با همت و تلاش همه کارکنان در ستاد و مناطق عملیاتی، این شرکت موفق شده است مطابق سیاست گذاری های بالا دستی تولید نفت و گاز را در سال جاری رقم زند .

مدیرعامل نفت گچساران ادامه داد: مردان صنعت نفت تحریم های دشمنان را بی اثر کردند تا عزت امروز ما رقم بخورد.

مدیرعامل نفت و گاز گچساران به همراه مدیران ارشد این شرکت بمناسبت روز پدر و ولادت حضرت علی علیه السلام به دستور مقام عالی وزارت نفت با دو پرسنل حادثه دیده ناشی از کار؛ کاظم تاسا و علیرضا صیادی و همچنین خانواده مرحوم‌ عزیزیان ، دیدار و از آنها دلجویی کردند.

اقدام خوب مسوولان نفت گچساران در روز پدر 6

اقدام خوب مسوولان نفت گچساران در روز پدر 7

اقدام خوب مسوولان نفت گچساران در روز پدر 8

اقدام خوب مسوولان نفت گچساران در روز پدر 9

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi