پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

60 گردنه برف‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در تیررس راهداری

حمیدرضا پیمانجو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: پرسنل راهداری در سرما و گرما و هر شرایطی به خوبی وظایف محوله خود را انجام می دهند. وی بیان کرد: در کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۲۸ راهدارخانه و ۲۰۰ دستگاه ماشین‌آلات خدمات‌دهی می‌کنند، افزون بر ۳۵۰ نفر پرسنل راهداری و حمل و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107097
تاریخ انتشار : جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

کرونا :

60 گردنه برف‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در تیررس راهداری

حمیدرضا پیمانجو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: پرسنل راهداری در سرما و گرما و هر شرایطی به خوبی وظایف محوله خود را انجام می دهند.

وی بیان کرد: در کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۲۸ راهدارخانه و ۲۰۰ دستگاه ماشین‌آلات خدمات‌دهی می‌کنند، افزون بر ۳۵۰ نفر پرسنل راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان فعالیت می کنند.

پیمانجو با اشاره به برخی اقدامات در فصل زمستان بیان کرد: در زمستان امسال ۱۵ هزار تن مقدار شن و نمک برای بازگشایی محورهای ارتباطی و جاده ها در استان آماده کرده ایم؛ در استان ۶۰ گردنه سخت گذر و برف گیر در محورهای مواصلاتی وجود دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای این تعداد گردنه به صورت مستقیم کارکنان راهداری در صورت لزوم جهت بازگشایی و پای کار هستند؛ افرادی که قصد تردد از معابر برون شهری استان را دارند وسایل نقلیه خود را ابتدا قبل از سفر از لحاظ سلامت و ایمنی آزمایش و تست کنند.

وی افزود: در صورت هرگونه مشکلی در تردد مردم می توانند به صورت تمام وقت و آنلاین قبل، حین و بعد از سفر با سامانه مرکز مدیریت راههای استان (۱۴۱) ارتباط برقرار نمایند.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi