شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر خوب استاندار از افتتاح پل روستای شهید طیب در دهه فجر

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در نشست شورای اداری استان گفت: مردم در روستای شهید طیب برای عبور از رودخانه مارون از جره استفاده می کردند که منجر به قطع انگشتان دست و دیگر مشکلات برای آنها می‌شد که در دولت سیزدهم کلنگ‌ احداث پلی بر روی رودخانه مارون به زمین زده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107091
تاریخ انتشار : جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲

کرونا :

خبر خوب استاندار از افتتاح پل روستای شهید طیب در دهه فجر

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در نشست شورای اداری استان گفت: مردم در روستای شهید طیب برای عبور از رودخانه مارون از جره استفاده می کردند که منجر به قطع انگشتان دست و دیگر مشکلات برای آنها می‌شد که در دولت سیزدهم کلنگ‌ احداث پلی بر روی رودخانه مارون به زمین زده شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: پل شهید طیب به طول ۱۵۶ متر احداث شد و خبر خوب اینکه این پروژه به همت راهداری و پیمانکار در دهه فجر امسال افتتاح و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: پروژه در سفر دولت به استان مورد عنایت رئیس جمهور قرار گرفت و خوشبختانه این پروژه که اهمیت فرهنگی دارد در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: جاده‌ای به طول ۱۷ کیلومتر احداث شده که جای کار مانده است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شهید طیب دانشجوی دانشگاه آمریکا بود که در بحبوحه جنگ هشت ساله دفاع مقدس تحصیل در آمریکا را رها کرد و برای دفاع از انقلاب به جنگ رفت و وصیت کرد که بعد از شهادت در روستای خود به خاک سپرده شود تا مسوولان به واسطه مزار این شهید والامقام به مشکلات این روستا رسیدگی کنند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi