یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۳۱ هزار رای اولی دارد

به گزارش کرونا از یاسوج، سید جواد هاشمی در نشست شورای اداری با اشاره به اینکه فرایند انتخابات بدون هیچ مشکل و نقصی در حال انجام است، گفت در ۳۷ روز باقی مانده تا انتخابات نیازمند مشارکت همه دستگاه‌ها برای بسترسازی حضور حداکثری هستیم که می طلبد همه امکانات بسیج شود. رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107064
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵

کرونا :

کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۳۱ هزار رای اولی دارد

به گزارش کرونا از یاسوج، سید جواد هاشمی در نشست شورای اداری با اشاره به اینکه فرایند انتخابات بدون هیچ مشکل و نقصی در حال انجام است، گفت در ۳۷ روز باقی مانده تا انتخابات نیازمند مشارکت همه دستگاه‌ها برای بسترسازی حضور حداکثری هستیم که می طلبد همه امکانات بسیج شود.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد افزود: طبق اعلام کمیته پشتیبانی ۲ هزار و ۸۰۰ خودرو برای انجام انتخابات پایان سال نیاز است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه شاید اجرایی نشدن برخی پروژه‌ها موجب نگرانی‌هایی در خصوص عدم حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات شود، گفت: هر چند برآوردن توقعات مردم وظیفه ما است مدیران دستگاه‌های مربوطه اقناع‌سازی کنند.

هاشمی عنوان کرد: باید تلاش کنیم تا شعارهای دولت در سطح استان کاملا اجرایی و محقق شود ضمن لینکه انتظار می‌رود بیش از گذشته به امور مردم رسیدگی شود.

رئیس ستاد انتخابات استان صیانت از آرای مردم را از وظایف اصلی ستاد انتخابات دانست و گفت در ماده ۹۳ قانون انتخابات رسیدگی به تخلفات مجریان انتخابات اشاره شده است و اگر فردی در روز انتخابات تخلفی مرتکب شود در صورتی که کارمند دولت باشد طبق قانون برخورد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سه کانال تبلیغاتی برای سه حوزه انتخاباتی در استان راه اندازی شده و تعرفه انتخاباتی نگرانی‌هایی در خصوص قیمت ها بود که تخفیفات لازم داده شد.

هاشمی با بیان اینکه مدیران از همراهی با کاندیدای انتخاباتی بپرهیزند، گفت: مدیران هیچ گونه سوگیری و همراهی با کاندیدای انتخاباتی نداشته باشند که از هم اکنون در این خصوص هشدار می‌دهیم.

کدام مشاغل مشمول محدودیت‌های کرونایی از دوشنبه ۵ آبان شده و تعطیل می شوند
دنبال کنید

وی بیان کرد در استان ۳۱ هزار و ۶۳۵ رای اولی داریم که شامل بیش از ۱۶ هزار آقا و ۱۵ هزار خانم رای اولی هستند.

پایان پیام/
 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi