شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

یادواره ۵۶۰۰ شهید دانش آموز پایتخت برگزار شد

به گزارش کرونا از تهران، یادواره ۵۶۰۰ شهید دانش آموز پایتخت گرامیداشت کنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت، صبح امروز چهارشنبه ۴ بهمن در سالن همایش‌های بین المللی برج میلاد با حضور صحرایی وزیر آموزش و پرورش، سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ ونشر آثار ستاد کل نیروهای مسلح، علیرضا فخاری استاندار تهران و جمعی از دانش‌آموزان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107004
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹

کرونا :

یادواره ۵۶۰۰ شهید دانش آموز پایتخت برگزار شد

به گزارش کرونا از تهران، یادواره ۵۶۰۰ شهید دانش آموز پایتخت گرامیداشت کنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت، صبح امروز چهارشنبه ۴ بهمن در سالن همایش‌های بین المللی برج میلاد با حضور صحرایی وزیر آموزش و پرورش، سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ ونشر آثار ستاد کل نیروهای مسلح، علیرضا فخاری استاندار تهران و جمعی از دانش‌آموزان شهر تهران برگزار شد.

 

یادواره ۵۶۰۰ شهید دانش آموز پایتخت برگزار شد 4

 

علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش تهران، در این مراسم با اشاره به اینکه به علت عمده  مخاطب ما دانش آموزان عزیز می‌باشد، اظهار کرد: پسران و دختران گلم، خیلی اوقات در افکار، آرزوهایمان و خیالمان به موضوع های مهمی فکر می‌کنیم، گاهی خیال ما را به جایی می‌برد شاید آن اتفاق نیفتد اما بخاطر آن داستان ها در خیالمان در موقعیت خاص قرار می‌گیریم.

مدیر کل اموزش و پرورش تهران، گفت: خیلی اوقات فکر می‌کنید که من اگر گنج با ارزشی داشتم چه می‌کردم، ما باید از گنجمان مراقبت کنیم، همه ما گنج با ارزش داریم، این گنج خوب و با ارزش ما چیزی جز کشور عزیز ما نمی‌باشد‌.

وی ادامه داد: همه ما فرزندان این آب، خاک و ایران عزیز گنجی به نام ایران داریم و باید از این گنج با ارزش و میراث گرانبها مراقبت کنیم، وظیفه تک تک ما دانش آموزان برای حفظ، نگهداری، مراقبت و با ارزش باید به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش فرا دهیم.

 

یادواره ۵۶۰۰ شهید دانش آموز پایتخت برگزار شد 5

 

کریمیان افزود: مقام معظم رهبری خطاب به مردم تبریز فرمودند، برای تداوم استمرار انقلاب اسلامی باید به سمت دانش و پژوهش و تحقیق برویم، حضرت آقا در دیداری به شما دانش آموزان فرمودند، سلام من را به دانش آموزان بفرستید و بگویید که چشم امید من برای آینده کشور به شما دانش آموزان است.

آتش‌ سوزی نیروگاه تبریز با 3 مصدوم
دنبال کنید

وی تصریح کرد: این پیام به همه ۱۶ میلیون دانش آموزی است که در مدارس تحصیل می‌کند، قبلا هم برای ما گفته شده تحصیل، تهذیب و ورزش است؛ از همین شهر تهران، دانش آموزان برای صیانت از انقلاب و گنجینه که با ارث رسیده جانشان را فدا کردند.

مدیر کل آموزش و پروش تهران، گفت: ما دانش آموزان باید بیشتر از گذشته در مسیری که شهدا حرکت کرده‌اند و حضرت آقا فرموده‌اند، پیش برویم.

 

 

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi