جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

نفس راحت مردم چاروسا و دیشموک پس از 6 سال مشقت راه و هزینه درمان

به گزارش کرونا از چاروسا، یکی از مشکلات بخش چاروسا که در ماه های گذشته به جد توسط دفتر کرونا در این بخش مورد پی‌گیری قرار گرفت دستگاه رادیولوژی این شهر بود.  پیگیری های صورت گرفته سبب شد تا امروز این مشکل برطرف و رادیولوژی قلعه رئیسی راه اندازی شود. رادیولوژی شهر قلعه رئیسی در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106998
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷

کرونا :

نفس راحت مردم چاروسا و دیشموک پس از 6 سال مشقت راه و هزینه درمان

به گزارش کرونا از چاروسا، یکی از مشکلات بخش چاروسا که در ماه های گذشته به جد توسط دفتر کرونا در این بخش مورد پی‌گیری قرار گرفت دستگاه رادیولوژی این شهر بود.

 پیگیری های صورت گرفته سبب شد تا امروز این مشکل برطرف و رادیولوژی قلعه رئیسی راه اندازی شود.

رادیولوژی شهر قلعه رئیسی در ابتدای سال ۹۰ راه اندازی و افتتاح شد و مردم شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک از آن استفاده می کردند اما طولی نکشید که از کار افتاد و مردم این شهرها مجبور بودند به دیگر شهرهای استان عزیمت کنند.

 بخشدار چاروسا پای کار آمد بود و در نشست با رئیس سازمان برنامه و بودجه استان هم پرده از این مشکل برداشت و در سفر به استان هم با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی این مشکل را پی‌گیری کرد.

نجیب الله ایزدخواه بخشدار چاروسا در حاشیه بازدید از راه اندازی رادیولوژی قلعه رئیسی در مرکز درمانی قدیم این شهر گفت: از همه کسانی که این موضوع را پیگیری تشکر می کنم.

بخشدار چاروسا بیان بیان اینکه از ابتدای شروع به کارم این مشکل را یک خواسته عمومی می دانستم و در سفرهای شهرستانی و استانی و سفر مسئولان به سطح بخش این موضوع را پیگیری می کردیم و از رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در این زمینه تشکر می کنم ادامه داد: این موضوع را در سفر به مرکز استان با مسئولان استانی دانشگاه علوم پزشکی در میان گذاشتیم و بالاخره این مشکل برطرف شد و دستگاه به صورت رسمی نصب و راه اندازی گردید.

امام جمعه باشت: برادرانه توصیه می‌کنم که در فضای انتخاباتی عزل و نصب نکنید
دنبال کنید

ایزدخواه تصریح کرد: مردم بخش چاروسا مجبور بودند برای یک اقدام کوچک رادیولوژی به شهر دهدشت و یا دیگر شهرها بروند که هم هزینه زیادی برای مردم داشت و هم خطرات زیادی در مسیر بود که این مشکل در اولویت پیگیری قرار گرفت و بالاخره راه اندازی شد و مردم می توانند از این دستگاه استفاده کنند.

وی در پایان گفت: این دستگاه با همکاری مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان و شبکه بهداشت و درمان و مرکز درمانی قلعه رئیسی راه اندازی شد که لازم می دانم تشکر کنم.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi